ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.6.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.6.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: starszy księgowy

Miejsce pracy: Dział Finansowo-Księgowy

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2018-05-17

Ogłoszono dnia: 2018-05-17 przez Iwona Kruszyńska

Termin składania dokumentów: 2018-06-04 14:30:00

Nr ogłoszenia: DO.111.6.2018

Id ogłoszenia: DO-111-6-2018

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)    obywatelstwo polskie
b)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c)    nieposzlakowana opinia,
d)    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa przeciwko mieniu,
       przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych lub samorządu terytorialnego,
       przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe.
e)    Znajomość przepisów w zakresie rachunkowości, podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych;
       - zdolności analityczne;
       - znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office ( Word ,Excel );
f)    wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne,
g)    wymagany staż pracy na podobnym stanowisku:
       w przypadku wykształcenia średniego 4 letni staż pracy,
       w przypadku wykształcenia wyższego 2 letni staż pracy,
h)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
i)    umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
a)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych
b)    znajomość oprogramowania PC Biznes PRO Prestiż ( moduły Finanse i księgowość oraz Rozrachunki);
c)    komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie rejestru wpływów dokumentów księgowych;
  • sprawdzanie dokumentów księgowych;
  • prowadzenie ewidencji zakupu towarów i usług;
  • prowadzenie rozliczeń z kontrahentami;
  • sporządzanie dokumentów kasowych;
  • prowadzenie obrotu gotówkowego;
  • prowadzenie rozliczeń podróży służbowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
  komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (oryginał),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w dokumentach składanych
  8. w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych
    /Dz. U. 2014.1182/.
  9. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata,, dla osób
    z wykształceniem średnim 4 letni staż pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-06-04 14:30:00
b. Sposób:
            w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: ” STARSZY KSIĘGOWY ” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 78,
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego pocztą.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Kruszyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-05-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-05-16 09:06:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-05-16 09:18:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-06-19 07:51:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3039 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony