ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.13.2018.IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.13.2018.IK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: specjalista ds. technicznych

Miejsce pracy: Dział Remontów

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: pełny

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2018-07-27

Ogłoszono dnia: 2018-07-27 przez Iwona Kruszyńska

Termin składania dokumentów: 2018-08-20 14:30:00

Nr ogłoszenia: DO.111.13.2018.IK

Id ogłoszenia: DO-111-13-2018-IK

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)    obywatelstwo polskie,
b)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c)    nieposzlakowana opinia,
d)    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e)    wymagania kwalifikacyjne – wykształcenie średnie lub wyższe techniczne budowlane
   •    posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
f)    znajomość przepisów prawa regulujących działalność obejmującą sprawy projektowania budowy, utrzymania , rozbiórki obiektów budowlanych,
      zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach, administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
    •    Prawa budowlanego
    •    Kodeksu cywilnego,
    •    Kodeksu postępowania administracyjnego.
    znajomości:
    •    Ustawy o własności lokali,
g)    wymagany staż pracy na podobnym stanowisku
    w przypadku wykształcenia średniego 3 letni staż pracy,
    w przypadku wykształcenia wyższego 2 letni staż pracy,
h)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
i)    umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. praktyczna umiejętność obsługi komputera,
  2. znajomość programów kosztorysowania,
  3. umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
  4. umiejętność wykonywania uproszczonych projektów branży budowlanej,
  5. biegła umiejętność czytania map i rysunków technicznych oraz umiejętność sporządzenia uproszczonej inwentaryzacji budynku i nieruchomości,
  6. samodzielne podejmowanie decyzji w codziennych czynnościach wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  7. przynależność do Lubuskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z chwilą podjęcia pracy
  8. znajomość przepisów Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy – będzie dodatkowym atutem.
  9. umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  10. komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • w razie konieczności zastępowania inspektora nadzoru inwestycyjnego w czynnościach służbowych,
  • wykonanie uproszczonych projektów i kosztorysów w zakresie branży budowlanej,
  • opiniowanie projektów budowlanych modernizacji lokali mieszkalnych i użytkowych w zakresie branży budowlanej,
  • wykonywanie nieskomplikowanych ocen technicznych z określeniem opłacalności remontów,
  • załatwianie korespondencji kierowanej przez Kierownictwo do mieszkańców ABM-ów,
ZWM-u, urzędów i innych instytucji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • współpracowanie w ramach wykonywanych czynności z ABM-ami, ZWM-em i innymi działami Zakładu,
  • w miarę potrzeb wykonywanie innych zadań na polecenie przełożonych,
  • śledzenie aktualnych przepisów i przestrzegania ich w ramach prowadzonych obowiązków.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (oryginał),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r.  roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/  i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  9. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata,, dla osób
    z wykształceniem średnim 3 letni staż pracy.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-08-20 14:30:00
b. Sposób:
             w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: ” SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH ” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 78, 68 353 36 68
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego pocztą.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Kruszyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-07-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-07-27 08:04:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-07-27 08:21:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-08-29 10:19:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2947 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony