ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.02.2020. IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.02.2020. IK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: starszy inspektor ds. planowania i rozliczeń remontów

Miejsce pracy: Dział Remontów

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2020-06-02

Ogłoszono dnia: 2020-06-02

Termin składania dokumentów: 2020-06-19 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.02.2020. IK

Id ogłoszenia: DO-111-02-2020-IK

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie min. średnie techniczne – budowlane,
  7. udokumentowany staż pracy dla wykształcenia :
         - dla osób z wykształceniem średnim 3 lata stażu pracy,
         - dla osób z wykształceniem wyższym 1 rok stażu pracy,
        h. znajomość obowiązujących przepisów z zakresu:
  • Prawa budowlanego,
  • Kodeksu cywilnego,
  • Kodeksu postępowania administracyjnego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. praktyczna umiejętność obsługi komputera,
  2. umiejętność podejmowania decyzji w codziennych czynnościach wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  3. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
  4. komunikatywność,
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Sporządzanie planów finansowo-rzeczowych na remonty zgodnie z przyjętymi w Zakładzie zasadami,
  • Opracowywanie danych do analiz i sprawozdań.
  • Bilansowanie potrzeb remontowych.
  • Nadzór nad funduszem remontowym ZWM nr 1-2, opisanie rachunków za wykonywane remonty, sprawdzanie zaliczek na FR wpłaconych przez Gminę itp.
  • Zawieranie umów na wykonywanie dokumentacji projektowych, opinii, ekspertyz budowlanych, kosztorysów inwestorskich itp.
  • Odbieranie i sprawdzanie kompletności wykonanej na zlecenie dokumentacji.
  • Zlecenie wykonania map geodezyjnych.
  • Przekazywanie do realizacji dokumentacji technicznej, opinii itp. Inspektorom nadzoru oraz innym działom Zakładu.
  • Prowadzenie rejestru faktur, dokumentacji technicznej i innych zamawianych publikacji.
  • Współpracowanie w ramach wykonywanych czynności z innymi jednostkami organizacyjnymi Zakładu.
  • Branie udziału w szkoleniach zawodowych.
  • Uzupełnianie i aktualizacja przepisów związanych z działalnością działu i wdrażanie ich w życie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze  etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae ( oryginał ),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r.  roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/  i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  8. udokumentowany staż pracy dla osób z z wykształceniem:
 średnim 3  letni staż pracy.
 wyższym 1 rok stażu  pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-06-19 14:45:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko  Starszy inspektor ds. planowania i rozliczeń remontów w Dziale Remontów”
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra
pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 78,
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie  za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą do odbioru osobistego  w ZGM w Zielonej Górze pok.103 po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-06-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-06-02 10:52:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-06-02 11:12:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-06-26 12:34:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1925 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony