Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 111.06.2020. IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: 111.06.2020. IKSzczegóły informacji
Ogłoszenie: zastępca kierownika ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych nr 1
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2020-06-26
Ogłoszono dnia: 2020-06-26
Termin składania dokumentów: 2020-07-17 14:45:00
Nr ogłoszenia: 111.06.2020. IK
Id ogłoszenia: 111-06-2020 IK
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie wyższe i ekonomiczne studia podyplomowe.
- udokumentowany staż pracy min. 4 lata
- wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
Ustawa o ochronie praw lokatorów,
Ustawa o podatku VAT
Ustawa o dodatkach mieszkaniowych
Ustawa o ochronie danych osobowych,
Kodeks Cywilny.
Ustawa o podatku VAT
Ustawa o dodatkach mieszkaniowych
Ustawa o ochronie danych osobowych,
Kodeks Cywilny.
- Praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS
(pakiet MsOffice, Excel),obsługa poczty elektronicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
a umiejętność kierowania zespołem,
b. komunikatywność,
c. umiejętność interpretacji przepisów,
d. samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
e. zdolności organizacyjne i interpersonalne,
f. rzetelność, dokładność , terminowość w pracy,
b. komunikatywność,
c. umiejętność interpretacji przepisów,
d. samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
e. zdolności organizacyjne i interpersonalne,
f. rzetelność, dokładność , terminowość w pracy,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Przygotowywanie materiałów do planu finansowo-rzeczowego oraz analiza wykonania dochodów i kosztów.
- Kontrola prawidłowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym.
- Potwierdzanie wniosków o wykup lokali i dodatki mieszkaniowe.
- Wystawianie faktur za świadczone usługi.
- Załatwianie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw ekonomiczno- finansowych.
- Organizowanie, nadzór i koordynowanie pracy wykonywanej przez podległych pracowników w zakresie:
- prowadzenia ewidencji zasobów komunalnych oraz dokumentacji z tym związanej budynków i lokali,
- nadzoru nad prawidłowym zawieraniem umów najmu na lokale komunalne, obliczaniem wymiaru czynszu i opłat za świadczenia i innych należności związanych z wynajmem lokali,
- bieżącej kontroli, analizy katalogu kart lokali, ewidencji przypisu należności czynszowych i innych opłat za świadczenia,
- prowadzenia wykazu osób zamieszkałych w budynkach i lokalach komunalnych, dokonywanie zmian w kartach lokali i ewidencji komputerowego przypisu należności,
- prowadzenia prawidłowego naliczania zaliczek i rozliczania zimnej i ciepłej wody oraz centralnego ogrzewania,
- prowadzenia windykacji należności z tytułu wynajmu lokali komunalnych, bieżącej analizy sald najemców, wystawiania upomnień, rozwiązywania umów najmu oraz przygotowywania dokumentów dla Radców Prawnych celem kierowania do Sądu,
- zawierania ugód na rozłożenie na raty należności z tytułu wynajmu lokali komunalnych,
- przygotowywania wniosków o umorzenie należności nieściągalnych,
- powadzenie spraw związanych z gospodarką energii cieplnej w budynkach komunalnych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae ( oryginał ),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzające staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r. roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/ i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-07-17 14:45:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko Zastępca kierownika ds. ekonomicznych w ABM nr 1”
osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 78,
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze pok.103 po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 111.06.2020. IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: 111.06.2020. IK
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-06-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-06-26 12:23:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-06-26 12:30:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-07-31 08:47:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2106 raz(y) |