ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 111.06.2020. IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: 111.06.2020. IK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: zastępca kierownika ds. ekonomicznych

Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych nr 1

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2020-06-26

Ogłoszono dnia: 2020-06-26

Termin składania dokumentów: 2020-07-17 14:45:00

Nr ogłoszenia: 111.06.2020. IK

Id ogłoszenia: 111-06-2020 IK

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie wyższe i ekonomiczne studia podyplomowe.
  7. udokumentowany staż pracy min. 4 lata
  8. wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
    Ustawa o ochronie praw lokatorów,
    Ustawa o podatku VAT
    Ustawa o dodatkach mieszkaniowych
    Ustawa o ochronie danych osobowych,
    Kodeks Cywilny.
  1. Praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS
(pakiet MsOffice, Excel),obsługa poczty elektronicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
a   umiejętność kierowania zespołem,
b.    komunikatywność,
c.    umiejętność interpretacji przepisów,
d.    samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
e.    zdolności organizacyjne i interpersonalne,
f.    rzetelność, dokładność , terminowość w pracy,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.Przygotowywanie materiałów do planu finansowo-rzeczowego oraz analiza wykonania dochodów i kosztów.
  1. Kontrola prawidłowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym.
  2. Potwierdzanie wniosków o wykup lokali i dodatki mieszkaniowe.
  3. Wystawianie faktur za świadczone usługi.
  4. Załatwianie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw ekonomiczno-   finansowych.
  5. Organizowanie, nadzór i koordynowanie pracy wykonywanej przez podległych pracowników w zakresie:
  • prowadzenia ewidencji zasobów komunalnych oraz dokumentacji z tym związanej budynków i lokali,
  •  nadzoru nad prawidłowym zawieraniem umów najmu na lokale komunalne, obliczaniem     wymiaru czynszu i opłat za świadczenia i innych należności związanych z wynajmem lokali,
  • bieżącej kontroli, analizy katalogu kart lokali, ewidencji przypisu należności czynszowych    i innych opłat za świadczenia,
  • prowadzenia wykazu osób zamieszkałych w budynkach i lokalach komunalnych, dokonywanie zmian w kartach lokali i ewidencji komputerowego przypisu należności,
  • prowadzenia prawidłowego naliczania zaliczek i rozliczania zimnej i ciepłej wody oraz centralnego ogrzewania,
  • prowadzenia windykacji należności z tytułu wynajmu lokali komunalnych, bieżącej analizy sald najemców, wystawiania upomnień, rozwiązywania umów najmu oraz przygotowywania dokumentów dla Radców Prawnych celem kierowania do Sądu,
  • zawierania ugód na rozłożenie na raty należności z tytułu wynajmu lokali komunalnych,
  • przygotowywania wniosków o umorzenie należności nieściągalnych,
  •   powadzenie spraw związanych z gospodarką energii cieplnej w budynkach  komunalnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- praca w  pełnym wymiarze  etatu,
- praca w zespole.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae ( oryginał ),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie dokumentów potwierdzające staż pracy,
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r.  roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/  i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-07-17 14:45:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko  Zastępca kierownika ds. ekonomicznych w ABM nr 1”
 osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 78,
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie  za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą do odbioru osobistego  w ZGM w Zielonej Górze pok.103 po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-06-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-06-26 12:23:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-06-26 12:30:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-07-31 08:47:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2106 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony