ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.29.2020. IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.29.2020. IK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: kierownik Działu Finansowo-Księgowego

Miejsce pracy: Dział Finansowo-Księgowy

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2020-09-18

Ogłoszono dnia: 2020-09-18

Termin składania dokumentów: 2020-10-02 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.29.2020. IK

Id ogłoszenia: DO-11-29-2020-IK

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie wyższe i ekonomiczne studia podyplomowe.
  7. staż pracy ( na mocy umowy o pracę oraz działalności gospodarczej ) min. 5 letni, w tym co najmniej 3 letnia praktyka w księgowości,
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  9. znajomość obowiązujących przepisów prawa dotyczących min. funkcjonowania zakładów budżetowych w szczególności;
  • Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
  • Ustawy z dnia 17grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • Ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości,
  • Ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług,
  • Ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych,
  • Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa,
  • Ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych,
  • Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
  • Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
    j. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows i pakietu Office,
    k. umiejętność kierowania zespołem.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność interpretowania przepisów,
  2. zdolności organizacyjne i interpersonalne,
  3. rzetelność, dokładność oraz terminowość w pracy,
  4. znajomość oprogramowania PC Biznes PRO Prestiż,
  5. komunikatywność,
  6. certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Organizacja pracy Działu Finansowo-Księgowego.
  • Prowadzenie ewidencji księgowej Zakładu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Nadzór nad uzgadnianiem kont syntetycznych z analitycznymi.
  • Nadzór nad ewidencją dowodów księgowych oraz nad ich obiegiem i kontrolą funkcjonującymi w zakładzie.
  • Rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdawczości finansowej i budżetowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych i podatku od towarów i usług.
  • Nadzór nad właściwym przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentów.
  • Nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań Zakładu.
  • Nadzór nad gospodarką kasową Zakładu.
  • Nadzór nad terminową i prawidłową windykacją należności.
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi Zakładu.
  • Zastępowanie głównego księgowego w czasie jego nieobecności.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze  etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae ( oryginał ),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-10-02 14:45:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do: 02.10.2020r. do godz. 14:45
 w zamkniętej kopercie z napisem:
 
„Nabór na stanowisko  Kierownik Działu Finansowo-Księgowego”
 osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
 
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 68,
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie  za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą do odbioru osobistego  w ZGM w Zielonej Górze pok.103 po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-09-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-09-18 10:17:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-09-18 10:43:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-08 12:38:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2075 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony