ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.08.2019.IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.08.2019.IK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: starszy referent ds. ekonomicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych nr 1

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2019-10-16

Ogłoszono dnia: 2019-10-16

Termin składania dokumentów: 2019-10-25 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.08.2019.IK

Id ogłoszenia: DO-111-08-2019-IK

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1.    obywatelstwo polskie,
2.    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3.    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
4.    nieposzlakowana opinia,
5.    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6.    wykształcenie min. średnie- preferowane ekonomiczne,
7.    udokumentowany staż pracy dla wykształcenia :
    - dla osób z wykształceniem średnim 2 lata stażu pracy
    - dla osób z wykształceniem wyższym nie wymagany
8.    wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
9.    znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
    Ustawa o ochronie praw lokatorów,
    Ustawa o podatku VAT
    Ustawa o dodatkach mieszkaniowych
    Ustawa o ochronie danych osobowych,
    Kodeks Cywilny.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. udokumentowany staż pracy w jednostkach administracyjnych lub zarządzających nieruchomościami,
  2. umiejętność analizowania kosztów i dochodów,
  3. umiejętność poprawnego redagowania pism i wniosków,
  4. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
  5. komunikatywność,
  6. podstawowa znajomość obiegu dokumentów finansowo - księgowych
  7. umiejętność pracy w zespole,
       h. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych w budynkach zarządzanych przez zarządców obcych,
  • analiza kosztów za media w nieruchomościach zarządów obcych,
  • bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych , zaliczek na media, powierzchni lokalu,
  • sporządzanie aneksów do umów najmu,
  • prowadzenie ewidencji należności,
  • przygotowanie umów najmu,
  • kompetentna i terminowa obsługa najemców,
  • prowadzenie bieżącej korespondencji z zarządami obcymi i współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi zakładu w zakresie powierzonych zadań,
  • wystawianie faktur.
- praca w  pełnym wymiarze  etatu,
- praca w zespole,

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (oryginał),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r.  roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/  i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  8. udokumentowany staż pracy dla osób z z wykształceniem średnim 2 letni staż pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-10-25 14:45:00
b. Sposób:
 
            w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „ Starszy referent  ds. ekonomicznych w ABM 1 ” osobiście lub listem poleconym:
 
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 78,
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie  za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą do odbioru osobistego  w ZGM w Zielonej Górze pok.103 po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony