praca, wakat,pracownik samorządowy
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych lub samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe.
- Znajomość przepisów w zakresie rachunkowości, podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych
- zdolności analityczne;
- znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office ( Word ,Excel );
- Znajomość przepisów w zakresie gospodarki odpadami,
- wykształcenie średnie lub wyższe ,
- wymagany staż pracy na wskazanym lub podobnym stanowisku
w przypadku wykształcenia średniego 3 letni staż pracy,
w przypadku wykształcenia wyższego 1 rok staż pracy,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- umiejętność pracy w zespole.
]]>
-
wykształcenie ekonomiczne
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
-
znajomość oprogramowania Finanse i księgowość oraz Rozrachunki
-
komunikatywność,
]]>
- do celów bilansowych,
- do celów podatki od towarów i usług VAT,
-podatku dochodowego
-
wystawianie faktur z tyt. sprzedaży usług, prowadzenie rejestru faktur;
-
windykacja należności, wystawianie wezwań, not odsetkowych;
-
sporządzanie comiesięcznych poleceń księgowych z tytułu prowadzonej sprzedaży usług;
-
sprawdzanie sald kont w układzie analitycznych w systemie FK;
-
prowadzenie całości spraw związanych z dochodzeniem zaległych należności łącznie ze skierowaniem spraw do Radców prawnych celem skierowania do sadu ;
-
sporządzanie kwartalnych sprawozdań o stanie należności finansowych ( Rb-N).
-
planowanie i analiza tras kierowców;
-
przyjmowanie zleceń transportowych;
-
monitorowanie wykorzystania czasu pracy kierowców.
]]>
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
]]>
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
]]>
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
-
curriculum vitae (oryginał),
-
kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
-
oświadczenie o niekaralności,
-
oświadczenie o stanie zdrowia,
-
-
udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 1 rok,, dla osób
z wykształceniem średnim 3 letni staż pracy.
]]>
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „ Inspektor ds. ekonomicznych ” osobiście lub listem poleconym.
]]>
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
]]>
-
kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 78,
-
dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
-
kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
-
informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu
www.bip.gm.zgora.pl.,
-
dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze pok.103 po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
]]>