ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. 11.22.2020. IK Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO. 11.22.2020. IK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: kierownik Działu Finansowo-Księgowego

Miejsce pracy: kierownik działu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2020-08-06

Ogłoszono dnia: 2020-08-06

Termin składania dokumentów: 2020-08-28 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO. 11.22.2020. IK

Id ogłoszenia: DO-11-22-2020-IK

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie wyższe i ekonomiczne studia podyplomowe.
  7. staż pracy ( na mocy umowy o pracę oraz działalności gospodarczej ) min. 5 letni, w tym co najmniej 3 letnia praktyka w księgowości,
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  9. znajomość obowiązujących przepisów prawa dotyczących min. funkcjonowania zakładów budżetowych w szczególności;
  10. Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
  11. Ustawy z dnia 17grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  12. Ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości,
  13. Ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług,
  14. Ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych,
  15. Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa,
  16. Ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych,
  17. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
  18. Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
  19. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows i pakietu Office,
  20. umiejętność kierowania zespołem.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność interpretowania przepisów,
  2. zdolności organizacyjne i interpersonalne,
  3. rzetelność, dokładność oraz terminowość w pracy,
  4. znajomość oprogramowania PC Biznes PRO Prestiż,
  5. komunikatywność,
  6. certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Organizacja pracy Działu Finansowo-Księgowego.
  • Prowadzenie ewidencji księgowej Zakładu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Nadzór nad uzgadnianiem kont syntetycznych z analitycznymi.
  • Nadzór nad ewidencją dowodów księgowych oraz nad ich obiegiem i kontrolą funkcjonującymi w zakładzie.
  • Rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdawczości finansowej i budżetowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych i podatku od towarów i usług.
  • Nadzór nad właściwym przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentów.
  • Nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań Zakładu.
  • Nadzór nad gospodarką kasową Zakładu.
  • Nadzór nad terminową i prawidłową windykacją należności.
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi Zakładu.
  • Zastępowanie głównego księgowego w czasie jego nieobecności.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae ( oryginał ),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r. roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/ i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-08-28 14:45:00
b. Sposób:
 
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko Kierownik Działu Finansowo-Księgowego”
osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 78,
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze pok.103 po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-08-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwina Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-08-06 14:52:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-08-06 15:02:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-09-16 12:49:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3123 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony