Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. 111.13.2021.I.O-N Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO. 111.13.2021.I.O-NSzczegóły informacji
Ogłoszenie: starszy referent ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych nr 1
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2021-08-12
Ogłoszono dnia: 2021-08-12
Termin składania dokumentów: 2021-08-13 00:00:00
Nr ogłoszenia: DO. 111.13.2021.I.O-N
Id ogłoszenia: DO. 111.13.2021.I.O-N
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- wykształcenie min. średnie, preferowane ekonomiczne,
- udokumentowany staż pracy dla kandydatów z wykształceniem średnim min. 2 lata,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmienia Kodeksu
cywilnego”,
cywilnego”,
- Ustawa o własności lokali,
- Ustawy o podatku VAT,
- Ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
- Ustawy o ochronie danych osobowych,
- Kodeks Cywilny, KPA,
i) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
- udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych,
- bieżąca analiza kosztów za media w nieruchomościach,
- bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych, zaliczek na media, powierzchni lokalu,
- przygotowywanie umów najmu oraz sporządzanie aneksów do umów najmu,
- prowadzenie ewidencji należności, windykacja należności,
- kompetentna i terminowa obsługa najemców,
- wystawianie faktur oraz opisywanie ich,
- współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi zakładu,
- opiniowanie wniosków o wykup lokali,
- przygotowywanie wniosków na zespół opiniodawczy w sprawie lokali użytkowych,
- przeksięgowywanie zabezpieczeń,
- bieżąca analiza kart lokali,
- przygotowywanie upomnień, wezwań do zapłaty, dodatkowych terminów i wypowiedzeń umów
zgodnie z obowiązującymi przepisami, - dokonywanie wszelkich księgowań związanych z prowadzoną windykacją,
- uczestnictwo w posiedzeniach Komisji do spraw rozpatrywania wniosków o udzielenie ulgi,
referowanie przygotowanych wniosków, sporządzanie protokołów z posiedzenia komisji, - wykonywanie końcowego rozliczenia finansowego najemców sprzedanych lokali,
- sporządzanie sprawozdania z zasobów ABM nr 1,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika ABM nr 1 lub jego zastępców.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą,
praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-08-13 00:00:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 13.08.2021 r. do godz. 14:45
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „Starszy referent ds. ekonomicznych w ABM 1” osobiście
lub listem poleconym.
lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78 lub 68 383 30 40,
- aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji (podstawa prawna art. 22¹ Kp),
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres
30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostaną do odbioru osobistego w ZGM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
http://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. 111.13.2021.I.O-N Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO. 111.13.2021.I.O-N
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-08-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Osińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-08-12 14:34:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-08-12 14:34:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-08-26 12:00:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 939 raz(y) |