ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. 111.01.2022. IK Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO. 111.01.2022. IK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor nadzoru inwestorskiego w Dziale Remontów

Miejsce pracy: Dział Remontów

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2022-01-19

Ogłoszono dnia: 2022-01-19

Termin składania dokumentów: 2022-02-14 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO. 111.01.2022. IK

Id ogłoszenia: DO-111-01-2022-IK

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe budowlane,
  7. udokumentowany staż pracy:
        - dla osób z wykształceniem wyższym 4 lata stażu pracy,
  1. przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
  2. praktyczna umiejętność obsługi komputera,
  3. praktyczna znajomość pakietu MC Office,
  4. uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  5. znajomość przepisów prawa w zakresie projektowania, wykonawstwa, utrzymania i rozbiórki obiektów budowalnych, a w szczególności sprawowania funkcji inspektora nadzoru:
  • Ustawy Prawo budowlane,
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakimi  powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
  • Ustawa o własności lokali,
  • Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
b. Wymagania dodatkowe:
  1. praktyczna umiejętność obsługi komputera w szczególności znajomość programów do kosztorysowania, w szczególności programu PROKOM, NORMA,
  2. biegła umiejętność czytania map i dokumentacji technicznej,
  3. samodzielne podejmowanie decyzji w codziennych czynnościach wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  4. umiejętność pracy w zespole,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Udział w przygotowaniu inwestycji do realizacji.
  • Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie  kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na  budowę, przepisami wiedzą techniczną.
  • Nadzór nad jakością wykonywanych robót, wybudowanych materiałów itp.
  • Nadzór i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, udział w czynnościach odbioru końcowego i gwarancyjnego.
  • Kontrolowanie rozliczenia robót budowlanych.
  • Kompletowanie dokumentów niezbędnych do zgłaszania robót lub uzyskania pozwolenia na budowę.
  • Przeprowadzanie przeglądów na nadzorowanych obiektach  w okresie gwarancji.
  • Opiniowanie stanu technicznego lokali komunalnych i budynków komunalnych w przypadku podejrzenia wystąpienia stanu awarii.
  • Współpracowanie w ramach wykonywanych czynności z innymi jednostkami organizacyjnymi Zakładu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze  etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae ( oryginał ),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów  potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
  6. potwierdzenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
  7. oświadczenie o niekaralności,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia,
  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych,
  10. udokumentowany staż pracy 4 lata

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-02-14 14:45:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do: 14.02.2022r r. do godz. 14:45
 w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko  inspektor nadzoru inwestorskiego
w Dziale Remontów”  osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
 Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 40,
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie  za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostają do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok.103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/

Załączniki

  • nabór (PDF, 981 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2022-01-19 07:55:16 | Data wytworzenia informacji: 2022-01-19

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-19 07:43:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-19 07:54:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-21 09:34:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1069 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony