ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. 111.01.2023.IK. Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO. 111.01.2023.IK.

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych

Miejsce pracy: Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych 1-2

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2023-01-10

Ogłoszono dnia: 2023-01-10

Termin składania dokumentów: 2023-01-31 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO. 111.01.2023.IK.

Id ogłoszenia: DO-111-01-2023

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie min. średnie- preferowane ekonomiczne,
  7. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
  • ustawa o własności lokali,
  • ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
  • ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych,
  • ustawa o podatku od towarów i usług,
  • ustawa o rachunkowości,
  • Kodeks Cywilny, KPA,
  • ustawa o ochronie danych osobowych,
 
 
 
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność ,
  2. umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  3. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
  4. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. ewidencjonowanie faktur w systemie finansowo-księgowym dla każdej wspólnoty mieszkaniowej;
  2. bieżąca kontrola poprawności ujęcia operacji gospodarczych i finansowych, uzgadnianie sald ksiąg analitycznych i syntetycznych;
  3. comiesięczne wystawianie rachunków/faktur dla właścicieli lokali użytkowych, mieszkaniowych, za najem powierzchni wspólnej, za udział gminy we wspólnocie mieszkaniowej;
  4. rozliczanie kosztów remontu nieruchomości wspólnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych;
  5. Informowanie właścicieli o stanie funduszu remontowego po dokonanym rozliczeniu kosztów remontu nieruchomości;
  6. przygotowywanie dokumentacji finansowej niezbędnej w procedurze ubiegania się wspólnoty mieszkaniowej o kredyt, prowadzenie informacji o kredytach;
  7. rozliczanie zobowiązań kredytowych, informowanie właścicieli o kredycie i stanie funduszu remontowego;
  8. prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych;
  9. naliczanie i prowadzenie rejestru zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych;
  10. prowadzenie rejestru podatku VAT;
  11. sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT;
  12. sporządzanie sprawozdania finansowego, bilansu i wyniku finansowego we wspólnocie mieszkaniowej;
  13. dokonywanie rozliczenia finansowego z właścicielami lokali z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości za dany rok obrachunkowy;
  14. przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, zwoływanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych;
  15. zawieranie w imieniu wspólnot mieszkaniowych umów na najem powierzchni wspólnych;
  16. zakładanie kart, prowadzenie rejestru oraz drukowanie opłat dotyczących najmu powierzchni wspólnych (pożytki);
  17. bezpośrednia współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
 
 
- praca w  pełnym wymiarze etatu
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae,
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe / w przypadku kandydatów posiadających staż pracy /,
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o  posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-01-31 00:00:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 31.01.2023 r.
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „ Referent ds. ekonomicznych w ZWM 1-2” osobiście lub listem poleconym:
 
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 68
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem  poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostają do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 ( pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-10 08:18:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-10 08:29:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-23 09:56:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1017 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony