ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.1.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.1.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. ekonomicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Dział Ekonomiczny

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2017-11-17

Ogłoszono dnia: 2017-11-17 przez Elżbieta Kasperkowiak

Termin składania dokumentów: 2017-11-30 14:30:00

Nr ogłoszenia: DO.111.1.2017

Id ogłoszenia: DO-111-1-2017

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)   obywatelstwo polskie,
b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c)   wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie ogólnokształcące,
d)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e)   nieposzlakowana opinia,
f)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g)   znajomość obowiązujących przepisów dotyczących wynagrodzeń,
h)   wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
i)   znajomość obowiązujących przepisów prawa:
     - Kodeksu pracy,
     - ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,
     - ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
     - ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
     - ustawy o ochronie danych osobowych,
     - ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
     - Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
j)   dobra znajomość programu Płatnik oraz zasad sporządzania i korygowania dokumentów rozliczeniowych ZUS,
k)   praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
l)   udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
ł)   udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
a)   komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b)   umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
c)   samodzielność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole,
d)   umiejętność pracy pod presją czasu,
e)   umiejętność planowania oraz sprawnej organizacji pracy,
f)   znajomość PC BIZNES PRO PRESTIŻ będzie dodatkowym atutem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.   Obliczanie w oparciu o aktualne angaże i dokumenty płacowe wynagrodzeń i sporządzanie list płac,
2.    Obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich oraz sporządzanie list wypłat tych zasiłków,
3.    Obliczanie nagród jubileuszowych i odpraw emerytalnych,
4.    Obliczanie odpraw pośmiertnych,
5.    Obliczanie podatku dochodowego,
6.    Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
7.    Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, kompletowanie i przechowywanie dokumentów na podstawie,
       których zostały sporządzone listy płac i wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
8.    Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia za pracę w oparciu o otrzymane dokumenty i zgodnie z obowiązującymi
       przepisami,
9.    Sporządzanie rejestru rozliczania wynagrodzeń za pracę w oparciu o otrzymane dokumenty i zgodnie z obowiązującymi
       przepisami,
10.   Sporządzanie rejestru rozliczania wynagrodzeń na miejsce powstawania kosztów,
11.    Prowadzenie rejestru wynagrodzeń wg stanowiska pracy,
12.   Rozliczanie składek z ubezpieczenia społecznego, sporządzanie miesięcznych deklaracji i terminowe przekazywanie
        do ZUS, rozliczanie pobranych miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy i rozliczenie roczne, sporządzanie
        deklaracji podatkowych i terminowe przekazywanie do Urzędów Skarbowych,
13.   Sporządzanie obowiązujących sprawozdań do GUS.
          - praca w zespole,
          - bezpośredni kontakt z petentem.
                      

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- czynniki uciążliwe:  stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
  osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1)  curriculum vitae (oryginał),
2)  kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)  kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5)  oświadczenie o niekaralności,
6)  oświadczenie o stanie zdrowia,
7)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla
    realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia  29.08. 1997 roku o ochronie danych
    osobowych  /Dz. U. 2014.1182/.
8)  udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
9)  udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym  - 2 lata          
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-11-30 14:30:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: Inspektora ds. ekonomicznych ” osobiście lub  listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1)  kontakt w sprawie naboru: tel. 68 322 91 78,
2)  aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3)  kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani
    o terminie postępowania sprawdzającego pocztą,
4)  informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM
    w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
5)  dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony