ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.2.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.2.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor techniczny ds. eksploatacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych nr 1

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2017-11-17

Ogłoszono dnia: 2017-11-17 przez Elżbieta Kasperkowiak

Termin składania dokumentów: 2017-11-30 14:30:00

Nr ogłoszenia: DO.111.2.2017

Id ogłoszenia: DO-111-2-2017

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)   obywatelstwo polskie,
b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c)   wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie budowlane lub techniczne,
d)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e)   nieposzlakowana opinia,
f)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g)   znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
     - znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r.
       /Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
     - znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 Dz.U..2014.150 jt. „o ochronie praw lokatorów,
        mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego” z  p. zm.,
     - znajomość ustawy „ o utrzymaniu porządku i czystości w gminach” z dnia 13.09.1996 r.Dz.U.250j.t.,
     - kodeks cywilny, KPA,
     - ustawa o własności lokali z 24 czerwca 1994 r. Dz.U.2015.1892 j.t.,
     - ustawa prawo budowlane,
j)   praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
k)   udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
l)   udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym  - 2 lata. 
b. Wymagania dodatkowe:
a)  komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b)  umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u, skanera,
c)  umiejętność pracy w zespole,
d)  umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
e)  umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
f)  udokumentowany staż pracy w jednostkach administracyjnych lub zarządzających nieruchomościami.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.  rozliczanie całości odpadów i gabarytów na podstawie kwitów i kart odpadów, obciążających ABM Nr 1
     za cały miesiąc do 10-go każdego następnego miesiąca,
2.  rozliczanie kart drogowych samochodów ciężarowych wywożących odpady i gabaryty z terenu ABM Nr 1,
3.  prowadzenie rejestru faktur VAT, rachunków i not księgowych, oraz dostarczanie ich do księgowości ZGM,
4.  rejestracja oraz przekazywanie adresów z odpadami do wywozu z terenu ABM Nr 1,
5.  przyjmowanie zgłoszeń awarii w czasie nieobecności administratorek, majstra i kierownika technicznego,
6.  rejestracja i wysyłanie korespondencji listami zwykłymi, oraz poleconymi za potwierdzeniem odbioru,
7.  odbiór oraz rejestracja korespondencji wpływającej do ABM Nr 1,
8.  utrzymanie w należytym stanie budynków komunalnych ich otoczenia oraz pomieszczeń
     i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców,
9.  utrzymanie w należytym stanie numeracji budynków, spisów lokatorów, regulaminów porządku domowego itp.,
10. zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji,
11. dokonywanie pomiarów lokali i wykonywanie szkiców,
12. prowadzenie dokumentacji budynków komunalnych i lokali mieszkalnych w tych budynkach
     oraz lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych,
13. bieżące prowadzenie i zakładanie książek obiektu budowlanego, -typowanie lokali do zdjęcia z ewidencji- nie nadających się
      do dalszej eksploatacji oraz sporządzanie wykazu wolnych lokali,
14.  prowadzenie rejestru zobowiązań pisemnych ABM Nr 1 wobec najemców i bilansowanie tych
       zobowiązań w stosunku do posiadanych środków finansowych.,
15.   załatwianie wniosków i zgłoszeń poprzez wizje lokalne, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji,
16.   protokolarne przyjmowanie i przekazywanie lokali,
17.   dokonywanie odbioru robót wykonanych przez najemców,
18.   dokonywanie zwrotów za zakupione przez lokatorów we własnym zakresie urządzenia i stolarkę budowlaną,
19.   asystowanie przy czynnościach władz i organów dokonujących eksmisji itp.,
20.   potwierdzanie regresów ubezpieczeniowych zgłaszanych przez najemców, prowadzenie rejestru regresów,
21.   wprowadzanie wspólnie z inspektorem ds. technicznych, obcych wykonawców na teren
        przewidzianych robót i wspólne sporządzanie protokołów typowania tych prac,
22.   uczestniczenie w komisjach odbioru robót oraz przeglądach gwarancyjnych,
23.   przygotowywanie danych do planowania remontów budynków komunalnych i remontów  elementów budynku
        lub lokalu komunalnego,
24.   kontrola stanu urządzeń czerpalnych, energetycznych itp. w celu zapewnienia oszczędnego gospodarowania mediami,
25.   zamawianie sprzętu i obsługi do usuwania nieczystości z posesji komunalnych – potwierdzenie wykonanych prac.
a)   komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b)   umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u, skanera,
c)   umiejętność pracy w zespole.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- czynniki uciążliwe:  stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
  osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1)  curriculum vitae (oryginał),
2)  kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)  kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5)  oświadczenie o niekaralności,
6)  oświadczenie o stanie zdrowia,
7)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji
    procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia  29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych
    osobowych  z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/.
8)  udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-11-30 14:30:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
 "Nabór na stanowisko: Inspektora technicznego ds. eksploatacji” osobiście lub  listem poleconym:
 
c. Miejsce:
 Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter)

VII. Informacje dodatkowe:

1)  kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 78,
2)  aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3)  kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie
    postępowania sprawdzającego pocztą,
4)  informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM
    w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu   
    www.bip.gm.zgora.pl.,
5)  dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
    zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony