ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. 111.14.2021.I.O-N Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO. 111.14.2021.I.O-N

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. logistyki i transportu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Dział Transportu i Logistyki

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2021-08-09

Ogłoszono dnia: 2021-08-09

Termin składania dokumentów: 2021-08-20 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO. 111.14.2021.I.O-N

Id ogłoszenia: DO. 111.14.2021.I.O-N

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego
    lub przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych i samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów
    lub za przestępstwa skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
  6. wykształcenie min. średnie, preferowane doświadczenie w zakresie logistyki i transportu,
  7. udokumentowany staż pracy dla kandydatów z wykształceniem średnim min. 3 lata,
    z wykształceniem wyższym 1 rok,
  8. znajomość obowiązujących przepisów w zakresie rachunkowości, podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych,
  9. praktyczna znajomość przepisów w zakresie gospodarki odpadami,
       j)    praktyczna umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Ms Office, Excel,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  2. umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, zdolność do analitycznego myślenia
    i rozwiązywania problemów,
  3. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
  4. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie rejestru faktur,
  2. sporządzanie sprawozdań okresowych do GUS, Urzędu Marszałkowskiego, KOBiZE,
  3. sporządzanie sprawozdań do Urzędu Gminy w wyemitowanych spalin,
  4. comiesięczne rozliczanie czasu pracy kierowców, kosztów paliwa,
  5. comiesięczne rozliczanie przejechanych kilometrów na poszczególne adresy remontowanych budynków,
  6. sporządzanie potwierdzeń oraz kart przekazania odpadów,
  7. kontrola i rozliczanie kart drogowych,
  8. kontrola zużycia paliwa zgodnie z ustalonymi normami,
  9. obsługa platformy zakupowej OPEN NEXUS,
  10. nadzór nad transportem,
  11. kontrola racjonalności zakupów materiałów eksploatacyjnych posiadanego taboru,
  12. sporządzanie rocznej deklaracji dotyczącej należnych opłat z tytułu eksploatacji transportu,
  13. monitorowanie pojazdów przy pomocy GPS,
  14. znajomość rynku ubezpieczeń środków transportu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą,
   praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
-  istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (oryginał),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-08-20 14:45:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 20.08.2021 r. do godz. 14:45
 w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „Inspektor ds. logistyki i transportu” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
 Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78 lub 68 383 30 40,
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji (podstawa prawna art. 22¹ Kp),
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres
    30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostaną do odbioru osobistego w ZGM
    w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

http://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony