ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.04.2023.IK. Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.04.2023.IK.

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. rozliczeń

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Dział Utrzymania Budynków

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2023-01-20

Ogłoszono dnia: 2023-01-20

Termin składania dokumentów: 2023-02-03 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO.111.04.2023.IK.

Id ogłoszenia: DO-111-04-2023

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie min. średnie
  7. udokumentowany staż pracy przy wykształceniu:
       - średnim min. 3 lata
       - wyższym min. 1 rok
      h. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego
          administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
  1. Ustawa o własności lokali,
  2. Ustawa o gospodarce nieruchomościami,
  3. Kodeks postępowania administracyjnego,
  4. Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność,
  2. samodzielne podejmowanie decyzji w codziennych czynnościach wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  3.   praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice),    
  4.   umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  5. umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  6. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) prowadzenie dokumentacji zasobów komunalnych znajdujących się we wspólnotach mieszkaniowych  będących w zarządach „obcych” a w szczególności:
- sprawdzaniu zasadności obciążeń i rozliczeń dostaw mediów do lokali komunalnych w zakresie zimnej i ciepłej wody oraz kosztów centralnego ogrzewania,
- analizie kosztów i rozliczaniu zaplanowanych remontów na częściach wspólnych nieruchomości,
- sprawdzaniu rozliczenia kosztów zarządu nieruchomością wspólną i funduszu remontowego po rocznych zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
- udział w zebraniach sprawozdawczych za rok obrachunkowy oraz bieżąca analiza
  i aktualizacja udziałów Miasta Zielona Góra we wspólnotach mieszkaniowych tzw. „zarządu obcego”,
- prowadzenie korespondencji z zarządcami wspólnot mieszkaniowych.
b) prowadzenie spraw związanych z umowami dotyczącymi dostawy c.o., c.w., zimnej wody   i energii elektrycznej oraz nadzór nad prawidłowością rozliczeń należności z tytułu dostaw tych mediów.
c) przygotowywanie zadań ramowych związanych z wykonywaniem zadań zarządcy nieruchomości, a w szczególności umów na wywóz odpadów i nieczystości płynnych, usług kominiarskich, konserwacji dźwigów osobowych, anten zbiorczych, dezynfekcji, dezynsekcji    i deratyzacji, konserwacji domofonów w budynkach komunalnych;

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca
   przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae,
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających staż pracy
    i doświadczenie zawodowe.
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o  posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
    z pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-02-03 00:00:00
b. Sposób:
            termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 03.02.2023 r.
sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z napisem:
Nabór na stanowisko: „Inspektor ds. rozliczeń w Dziale Utrzymania Budynków” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
 
            Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok. 002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 78
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres
    30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostają do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.
 
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony