ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.04.2023. IK Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.04.2023. IK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2023-03-09

Ogłoszono dnia: 2023-03-09

Termin składania dokumentów: 2023-03-31 14:00:00

Nr ogłoszenia: DO.111.04.2023. IK

Id ogłoszenia: DO-111-04-2023. IK

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie min. średnie,
  7. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
  • Ustawa o ochronie praw lokatorów,
  • Ustawa o podatku VAT
  • Ustawa o dodatkach mieszkaniowych
  • Ustawa o ochronie danych osobowych,
  • Kodeks Cywilny.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
  2. komunikatywność,
  3. praktyczna umiejętność obsługi komputera,
  4. umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  5. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych,
  • sprawdzanie poprawności rozliczeń mediów przez zarządców nieruchomości, w których Miasto ma udziały i po rozliczeniu obciążenie kwotami naliczonymi, najemców  lub użytkowników,
  • analiza kosztów za media w nieruchomościach,
  • bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych , zaliczek na media, powierzchni lokalu,
  • przygotowanie umów najmu,
  • sporządzanie aneksów do umów najmu,
  • prowadzenie ewidencji należności, windykacja należności,
  • kompetentna i terminowa obsługa najemców,
  • wystawianie faktur.
  • zastępstwo w Kancelarii pod nieobecność pracownika,
  • Współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze  etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (oryginał),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-03-31 14:00:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do: 31.03.2023 r. do godz. 14:00
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „Referent  ds. ekonomicznych w ABM  ” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 68,
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą do odbioru osobistego  w ZGM w Zielonej Górze pok.103 po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
 
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony