Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.10.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.10.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: rewident zakładowy
Miejsce pracy: Dział Zamiany Mieszkań i Kontroli
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2018-07-02
Ogłoszono dnia: 2018-07-02 przez Iwona Kruszyńska
Termin składania dokumentów: 2018-07-27 14:30:00
Nr ogłoszenia: DO.111.10.2018
Id ogłoszenia: DO-111-10-2018
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko
działalności instytucji państwowych lub samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,
e) znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących działalność jednostek sektora finansów publicznych m.in. takich jak:
Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
Ustawy -Prawo zamówień publicznych,
znajomość przepisów Prawa pracy,
znajomość przepisów ustawy o rachunkowości w tym przepisów szczególnych dotyczących rachunkowości zakładów budżetowych,
znajomość obsługi komputera ( MS Word ,Excel ),
f) wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne,
g) wymagany staż pracy
w przypadku wykształcenia średniego 3 letni staż pracy,
w przypadku wykształcenia wyższego 2 letni staż pracy,
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko
działalności instytucji państwowych lub samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,
e) znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących działalność jednostek sektora finansów publicznych m.in. takich jak:
Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
Ustawy -Prawo zamówień publicznych,
znajomość przepisów Prawa pracy,
znajomość przepisów ustawy o rachunkowości w tym przepisów szczególnych dotyczących rachunkowości zakładów budżetowych,
znajomość obsługi komputera ( MS Word ,Excel ),
f) wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne,
g) wymagany staż pracy
w przypadku wykształcenia średniego 3 letni staż pracy,
w przypadku wykształcenia wyższego 2 letni staż pracy,
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe w sektorze finansów,
b) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
c) samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
d) umiejętność interpretacji przepisów,
e) komunikatywność,
f) zdolności organizacyjne i interpersonalne,
g) rzetelność, dokładność , terminowość w pracy.
b) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
c) samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
d) umiejętność interpretacji przepisów,
e) komunikatywność,
f) zdolności organizacyjne i interpersonalne,
g) rzetelność, dokładność , terminowość w pracy.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przeprowadzanie kontroli działalności Zakładu, w tym kontroli finansowych zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa oraz aktami wewnętrznymi obowiązującymi w Zakładzie,
- opracowanie procedur kontroli obowiązujących w Zakładzie,
- sporządzanie planów rocznych i sprawozdań rocznych dotyczących kontroli,
- sporządzanie protokołów, sprawozdań z przeprowadzanych kontroli,
- opracowywanie ustaleń i wniosków pokontrolnych,
- współpraca z organami kontroli zewnętrznej, w szczególności koordynacja i pomoc
w przygotowaniu wymaganej przez kontrolujących dokumentacji, udzielanie wyjaśnień,
przygotowywanie projektów odpowiedzi na zalecenia pokontrolne,
- prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych i kontroli przeprowadzanych przez organy kontroli,
- sprawdzanie wykonania zaleceń pokontrolnych i informowanie o powyższym kierownika Zakładu.
z obowiązującymi przepisami prawa oraz aktami wewnętrznymi obowiązującymi w Zakładzie,
- opracowanie procedur kontroli obowiązujących w Zakładzie,
- sporządzanie planów rocznych i sprawozdań rocznych dotyczących kontroli,
- sporządzanie protokołów, sprawozdań z przeprowadzanych kontroli,
- opracowywanie ustaleń i wniosków pokontrolnych,
- współpraca z organami kontroli zewnętrznej, w szczególności koordynacja i pomoc
w przygotowaniu wymaganej przez kontrolujących dokumentacji, udzielanie wyjaśnień,
przygotowywanie projektów odpowiedzi na zalecenia pokontrolne,
- prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych i kontroli przeprowadzanych przez organy kontroli,
- sprawdzanie wykonania zaleceń pokontrolnych i informowanie o powyższym kierownika Zakładu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
a) curriculum vitae (oryginał),
b) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie o stanie zdrowia,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych,
h) w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018r.
o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. /Dz. U. 2018.1000/
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata,
dla osób z wykształceniem średnim 3 letni staż pracy.
b) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie o stanie zdrowia,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych,
h) w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018r.
o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. /Dz. U. 2018.1000/
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata,
dla osób z wykształceniem średnim 3 letni staż pracy.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-07-27 14:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: ” Rewident Zakładowy ” osobiście lub listem poleconym:
„Nabór na stanowisko: ” Rewident Zakładowy ” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
a) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 78,
b) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego pocztą.
d) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro,
oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
e) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
b) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego pocztą.
d) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro,
oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
e) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Iwona Kruszyńska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-07-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-07-02 09:27:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-07-02 10:12:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-16 08:49:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3028 raz(y) |