Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. DO.111.03.2019 IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO. DO.111.03.2019 IKSzczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Dział Transportu i Logistyki
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2019-07-08
Ogłoszono dnia: 2019-07-08
Termin składania dokumentów: 2019-07-22 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO. DO.111.03.2019 IK
Id ogłoszenia: DO- DO-111-03-2019 IK
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych lub samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe.
- Znajomość przepisów w zakresie rachunkowości, podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych;
- zdolności analityczne;
- znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office ( Word ,Excel );
- Znajomość przepisów w zakresie gospodarki odpadami,
- wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne,
- wymagany staż pracy na wskazanym lub podobnym stanowisku
w przypadku wykształcenia średniego 3 letni staż pracy,
w przypadku wykształcenia wyższego 1 rok staż pracy,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- znajomość oprogramowania Finanse i księgowość oraz Rozrachunki
- komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie całokształtu ewidencji z tytułu sprzedaży usług
- do celów bilansowych,
- do celów podatki od towarów i usług VAT,
-podatku dochodowego
- wystawianie faktur z tyt. sprzedaży usług, prowadzenie rejestru faktur;
- windykacja należności, wystawianie wezwań, not odsetkowych;
- sporządzanie comiesięcznych poleceń księgowych z tytułu prowadzonej sprzedaży usług;
- sprawdzanie sald kont w układzie analitycznych w systemie FK;
- prowadzenie całości spraw związanych z dochodzeniem zaległych należności łącznie ze skierowaniem spraw do Radców prawnych celem skierowania do sadu ;
- sporządzanie kwartalnych sprawozdań o stanie należności finansowych ( Rb-N).
- planowanie i analiza tras kierowców;
- przyjmowanie zleceń transportowych;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych, w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych/ - udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 1 rok, dla osób
z wykształceniem średnim 3 letni staż pracy.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-07-22 14:45:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „ Inspektor ds. ekonomicznych ” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 78,
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone komisyjnie.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. DO.111.03.2019 IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO. DO.111.03.2019 IK
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-07-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-07-08 13:23:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-07-08 13:37:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-07-31 12:18:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2700 raz(y) |