Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 111.03.2020. IK Drukuj informację Ogłoszenie numer: 111.03.2020. IKSzczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor techniczny ds. eksploatacji
Miejsce pracy: ABM nr 2
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2020-06-24
Ogłoszono dnia: 2020-06-24
Termin składania dokumentów: 2020-07-10 14:45:00
Nr ogłoszenia: 111.03.2020. IK
Id ogłoszenia: 111-03-2020 IK
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
-
nieposzlakowana opinia,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
-
wykształcenie min. średnie techniczne – preferowane ogólnobudowlane lub pokrewne
-
udokumentowany staż pracy dla wykształcenia :
- dla osób z wykształceniem średnim 3 lata stażu pracy,
- dla osób z wykształceniem wyższym 1 rok stażu pracy,
h, znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- Ustawa prawo budowlane,
- Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy,
- Ustawa Kodeks cywilny,
- Ustawa o ochronie danych osobowych,
- Umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
- Praktyczna umiejętność stosowania pakietu MsOffice, Exel.
b. Wymagania dodatkowe:
-
dokumentowany staż pracy w jednostkach zarządzających nieruchomościami lub przy realizacji robót budowlanych,
-
Umiejętność analizowania kosztorysów na roboty budowlane,
-
Umiejętność poprawnego redagowania pism i wniosków,
-
skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
-
komunikatywność,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Utrzymanie we właściwym stanie technicznym budynków, infrastruktury technicznej, lokali mieszkalnych i użytkowych oraz ich otoczenia w zakresie przepisów Prawa Budowlanego,
-
Utrzymania czystości i stanu sanitarnego,
-
Prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego,
-
Prowadzenie korespondencji z lokatorami,
-
Bieżące uzgodnienie zakresu wykonywanej konserwacji, napraw i remontów budynków i lokali mieszkalnych,
-
Przyjmowanie zgłoszeń o awariach od lokatorów, przyjmowanie zgłoszeń o szkodach powstałych w lokalach mieszkalnych lub częściach wspólnych budynków,
-
Kompetentna i terminowa obsługa najemców,
-
Prowadzenie bieżącej korespondencji z zarządami i współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi zakładu w zakresie powierzonych zadań,
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- ekspozycja na zmienne warunki atmosferyczne w trakcie pracy w terenie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
curriculum vitae ( oryginał ),
-
kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
-
oświadczenie o niekaralności,
-
oświadczenie o stanie zdrowia,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r. roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/ i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). -
udokumentowany staż pracy dla osób z z wykształceniem:
średnim 3 letni staż pracy.
wyższym 1 rok stażu pracy.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-07-10 14:45:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko Inspektor techniczny ds. eksploatacji w ABM nr 2”
osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
-
kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 78,
-
dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
-
kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
-
informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
-
dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze pok.103 po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 111.03.2020. IK Drukuj informację Ogłoszenie numer: 111.03.2020. IK
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-06-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwina Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-06-24 16:34:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-06-24 16:50:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-07-23 12:25:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1979 raz(y) |