Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.07.2020.IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.07.2020.IKSzczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor nadzoru inwestorskiego w Dziale Remontów
Miejsce pracy: Dział Remontów
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2020-07-14
Ogłoszono dnia: 2020-07-14
Termin składania dokumentów: 2020-07-31 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.07.2020.IK
Id ogłoszenia: DO-111-07-2020
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- wykształcenie min. średnie techniczne średnie techniczne/ instalacje sanitarne,
- udokumentowany staż pracy dla wykształcenia :
- dla osób z wykształceniem średnim 6 lat stażu pracy,
- dla osób z wykształceniem wyższym 4 lata stażu pracy,
h. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez
ograniczeń,
ograniczeń,
i. znajomość przepisów prawa w zakresie projektowania, wykonawstwa, utrzymania i rozbiórki obiektów budowalnych,
sieci wodno- kanalizacyjnych, gazowych w szczególności następujących ustaw wraz z przepisami wykonawczymi:
sieci wodno- kanalizacyjnych, gazowych w szczególności następujących ustaw wraz z przepisami wykonawczymi:
- Prawa budowlanego,
- Prawo wodne,
- Ustawa o własności lokali,
- Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
- Ustawa o gospodarce nieruchomościami
b. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w szczególności znajomość programów do kosztorysowania, w szczególności programu PROKOM, NORMA,
- umiejętność kosztorysowania robót sanitarnych,
- biegła umiejętność czytania map i rysunków technicznych oraz umiejętność sporządzania uproszczonej inwentaryzacji z zakresu instalacji sanitarnych,
- umiejętność obsługi podstawowych urządzeń biurowych,
- samodzielne podejmowanie decyzji w codziennych czynnościach wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- umiejętność pracy w zespole,
- z chwilą podjęcia pracy niezbędne będzie okazanie wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Udział w przygotowaniu inwestycji do realizacji,
- Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- Nadzór nad jakością wykonywanych robót, wybudowanych wyrobów itp.
- Nadzór i odbiór robót sanitarnych ulegających zakryciu lub zanikających, udział w czynnościach odbioru zakończonych robót sanitarnych i przekazania ich do użytkowania,
- Potwierdzenie faktycznie wykonywanych robót, usunięcie usterek, kontrolowanie rozliczeń budowy,
- Kompletowanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę ze strony właściwych organów zgodnie z Prawem budowlanym,
- Przeprowadzanie w miarę potrzeb przeglądów w okresie gwarancji na nadzorowanych obiektach, przeprowadzanie innych czynności wynikających z zawartych umów z wykonawcami robót,
- Opiniowanie projektów budowlanych modernizacji i rozbudów lokali, adaptacji, nadbudów itp. W zakresie branży sanitarnej,
- Załatwianie korespondencji kierowanej przez kierownictwo od mieszkańców, urzędów i instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- Współpracowanie w ramach wykonywanych czynności z innymi jednostkami organizacyjnymi Zakładu,
- Uczestniczenie w szkoleniach zawodowych bhp i innych na które zostanie wytypowany,
- Znajomość obowiązujących przepisów związanych z działalnością zakładu i działu,
- Śledzenie aktualnych przepisów i przestrzeganie ich w ramach wykonywanych obowiązków,
- Wykonywanie innych zadań na polecenie przełożonych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae ( oryginał ),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r. roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/ i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). - udokumentowany staż pracy dla osób z z wykształceniem:
średnim 6 letni staż pracy,
wyższym 4 letni stażu pracy.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-07-31 14:45:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: inspektor nadzoru inwestorskiego w Dziale Remontów”
osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do: 31.07.2020 r. do godz. 14:45
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 78,
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze pok.103 po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.07.2020.IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.07.2020.IK
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-07-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-07-14 14:01:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-07-14 14:26:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-09-03 10:23:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1843 raz(y) |