Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.4.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.4.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: z-ca kierownika działu
Miejsce pracy: Dział Finansowo-Księgowy
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2017-12-08
Ogłoszono dnia: 2017-12-08 przez Iwona Kruszyńska
Termin składania dokumentów: 2017-12-22 14:30:00
Nr ogłoszenia: DO.111.4.2017
Id ogłoszenia: DO-111-4-2017
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa przeciwko mieniu,
przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych lub samorządu terytorialnego, przeciwko
wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe.
e) wykształcenie wyższe ekonomiczne spełniające jeden z powyższych warunków:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie,
- ukończone ekonomiczne wyższe studia zawodowe,
- ukończone uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie,
- ukończone ekonomiczne studia podyplomowe.
f) 4 letni staż pracy w tym co najmniej 3 – letnia praktyka w księgowości lub co najmniej 3 letni staż w działalności
gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na to stanowisko.,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
h) znajomość obowiązujących przepisów poniższych ustaw oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw:
- ustawy z 27 sierpnia 2009r.o finansach publicznych,
- ustawy z 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- ustawy z 29 września 1994r. o rachunkowości,
- ustawy z 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług,
- ustawy z 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych,
- ustawy z 12 czerwca 2003r.o terminach zapłaty w transakcjach handlowych,
- ustawy z 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa,
- ustawy z 10 września 1999r. Kodeks karny skarbowy,
- ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
- ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
i) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
obsługa poczty elektronicznej.
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa przeciwko mieniu,
przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych lub samorządu terytorialnego, przeciwko
wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe.
e) wykształcenie wyższe ekonomiczne spełniające jeden z powyższych warunków:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie,
- ukończone ekonomiczne wyższe studia zawodowe,
- ukończone uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie,
- ukończone ekonomiczne studia podyplomowe.
f) 4 letni staż pracy w tym co najmniej 3 – letnia praktyka w księgowości lub co najmniej 3 letni staż w działalności
gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na to stanowisko.,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
h) znajomość obowiązujących przepisów poniższych ustaw oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw:
- ustawy z 27 sierpnia 2009r.o finansach publicznych,
- ustawy z 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- ustawy z 29 września 1994r. o rachunkowości,
- ustawy z 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług,
- ustawy z 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych,
- ustawy z 12 czerwca 2003r.o terminach zapłaty w transakcjach handlowych,
- ustawy z 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa,
- ustawy z 10 września 1999r. Kodeks karny skarbowy,
- ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
- ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
i) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
obsługa poczty elektronicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność kierowania zespołem,
b) komunikatywność,
c) umiejętność interpretacji przepisów,
d) samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
e) zdolności organizacyjne i interpersonalne,
f) rzetelność, dokładność , terminowość w pracy,
g) praktyczna znajomość programu finansowo-księgowego PCBIZNES PRO PRESTIŻ.
b) komunikatywność,
c) umiejętność interpretacji przepisów,
d) samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
e) zdolności organizacyjne i interpersonalne,
f) rzetelność, dokładność , terminowość w pracy,
g) praktyczna znajomość programu finansowo-księgowego PCBIZNES PRO PRESTIŻ.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) organizacja pracy Działu Finansowo-Księgowego,
b) bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej Zakładu zgodnie z przepisami, obowiązującymi dla samorządowych
zakładów budżetowych,
c) nadzór nad uzgadnianiem kont syntetycznych z analityką,
d) prawidłowe, rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdawczości finansowej i budżetowej oraz w zakresie operacji
finansowych dokonywanych w zakładzie zgodnie z ewidencją księgową,
e) nadzór nad ewidencjonowaniem otrzymywanych przez Dział dowodów księgowych oraz nad ich obiegiem,
f) organizowanie i nadzór inwentaryzacji majątku Zakładu oraz nadzór nad rozliczaniem różnic inwentaryzacyjnych,
g) nadzór nad gospodarką kasową Zakładu,
h) nadzór nad terminową i prawidłową windykacją należności ewidencjonowanych przez Dział,
i) nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań Zakładu,
j) prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych do podatku dochodowego od osób prawnych i cząstkowych
deklaracji podatku od towarów i usług,
k) nadzór nad terminowym przekazywaniem sprawozdań i deklaracji jw.,
l) uaktualnianie instrukcji obowiązujących w Zakładzie w zakresie gospodarki finansowo-księgowej Zakładu,
m) nadzór nad właściwym przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentów w Dziale,
n) zastępowanie Kierownika Działu Finansowo-Księgowego w czasie jego nieobecności.
b) bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej Zakładu zgodnie z przepisami, obowiązującymi dla samorządowych
zakładów budżetowych,
c) nadzór nad uzgadnianiem kont syntetycznych z analityką,
d) prawidłowe, rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdawczości finansowej i budżetowej oraz w zakresie operacji
finansowych dokonywanych w zakładzie zgodnie z ewidencją księgową,
e) nadzór nad ewidencjonowaniem otrzymywanych przez Dział dowodów księgowych oraz nad ich obiegiem,
f) organizowanie i nadzór inwentaryzacji majątku Zakładu oraz nadzór nad rozliczaniem różnic inwentaryzacyjnych,
g) nadzór nad gospodarką kasową Zakładu,
h) nadzór nad terminową i prawidłową windykacją należności ewidencjonowanych przez Dział,
i) nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań Zakładu,
j) prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych do podatku dochodowego od osób prawnych i cząstkowych
deklaracji podatku od towarów i usług,
k) nadzór nad terminowym przekazywaniem sprawozdań i deklaracji jw.,
l) uaktualnianie instrukcji obowiązujących w Zakładzie w zakresie gospodarki finansowo-księgowej Zakładu,
m) nadzór nad właściwym przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentów w Dziale,
n) zastępowanie Kierownika Działu Finansowo-Księgowego w czasie jego nieobecności.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
a) curriculum vitae (oryginał),
b) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie o stanie zdrowia,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. 2014.1182/,
h) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 4 lata.
b) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie o stanie zdrowia,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. 2014.1182/,
h) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 4 lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-12-22 14:30:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: Zastępca Kierownika Działu Finansowo-Księgowego ” osobiście lub listem poleconym:
„Nabór na stanowisko: Zastępca Kierownika Działu Finansowo-Księgowego ” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
a) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 78,
b) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie lub e-mailowo poinformowani o terminie postępowania
sprawdzającego,
d) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110
przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
e) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
b) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie lub e-mailowo poinformowani o terminie postępowania
sprawdzającego,
d) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110
przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
e) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Iwona Kruszyńska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-12-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-12-08 08:17:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-12-08 08:37:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-08 08:14:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3295 raz(y) |