Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.03.2022.IK Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.03.2022.IKSzczegóły informacji
Ogłoszenie: starszy księgowy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Dział Finansowo-Księgowy
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2022-02-03
Ogłoszono dnia: 2022-02-03
Termin składania dokumentów: 2022-02-15 00:00:00
Nr ogłoszenia: DO.111.03.2022.IK
Id ogłoszenia: DO.111.03.2022.IK
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
- wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne;
- staż pracy na wskazanym lub pokrewnym stanowisku (na mocy umowy o pracę oraz działalności gospodarczej) przy wykształceniu wyższym min. 2 letni, przy wykształceniu średnim min. 4 letni;
- wiedza z zakresu znajomości zagadnień gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych ze szczególnym uwzględnieniem rachunkowości budżetowej, a w szczególności znajomość przepisów w zakresie rachunkowości, podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych i finansów publicznych;
- praktyczna znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Word, Excel);
- odpowiedzialność, samodzielność, analityczne myślenie, umiejętność planowania pracy
oraz umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- znajomość oprogramowania PC Biznes PRO Prestiż (moduły: Finanse i księgowość oraz Rozrachunki);
- komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- ewidencja zakupu;
- ewidencja obrotu magazynowego;
- prowadzenie rejestru wpływów dokumentów księgowych;
- bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym;
- prowadzenie rozliczeń w kontrahentami;
- przygotowywanie zestawień potrzebnych do sprawozdań finansowych;
- sporządzanie cząstkowych rejestrów VAT.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu - 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze;
- umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony;
- specyfika pracy: praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie;
- praca w zespole,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Dział Finansowo - Księgowy
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał);
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/ (oryginał);
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe;
- kopie świadectw pracy oraz dokumentów potwierdzających staż pracy;
- oświadczenie o niekaralności;
- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o stanie zdrowia.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-02-15 00:00:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do: 15.02.2022 r. do godz. 14:00
w zamkniętej kopercie z napisem:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: starszy księgowy” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 78,
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany
przez kandydata adres do korespondencji (podstawa prawna art. 221Kp.) - informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą
do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze pok.103, a po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/