Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. 111.06.2022. IK Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO. 111.06.2022. IKSzczegóły informacji
Ogłoszenie: referent techniczny ds. eksploatacji
Miejsce pracy: Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych 1-2
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2022-08-09
Ogłoszono dnia: 2022-08-09
Termin składania dokumentów: 2022-08-31 14:00:00
Nr ogłoszenia: DO. 111.06.2022. IK
Id ogłoszenia: DO-111-06-2022 IK
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość podstaw obowiązujących przepisów prawa w zakresie administrowania
i zarządzania nieruchomościami, w szczególności:
- Ustawy o własności lokali,
- Prawa budowlanego,
- Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- Ustawa o ochronie danych osobowych,
- Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
- Kodeksu Cywilnego, KPA,
h. umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
i. praktyczna znajomość pakietu MC Office.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: komputer, kserokopiarka, fax, skaner.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń
i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców w zakresie:
- przepisów Prawa Budowlanego,
- utrzymania czystości,
- stanu sanitarnego budynków.
- Prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego.
- Sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót.
- Organizacja i nadzór nad wykonaniem okresowych kontroli stanu technicznego budynków oraz nad ich remontami.
- Bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej
w zakresie przyjmowania zgłoszeń, wystawianie zleceń, nadzór nad ich realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną, kominiarzy, remonty itp.). - Bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot.
- Wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu, kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji.
- Przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami, sporządzanie protokołów na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań.
- Przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
- Współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą,
praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe /w przypadku kandydatów posiadających staż pracy/,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-08-31 14:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko Referent techniczny ds. eksploatacji w ZWM 1- 2”
osobiście lub listem poleconym.
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do: 31.08.2022 r. do godz. 14:00
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110,
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 68,
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. 111.06.2022. IK Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO. 111.06.2022. IK
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-08-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-08-09 11:58:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-08-09 12:09:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-09-12 08:38:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1230 raz(y) |