Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.04.2023.IK. Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.04.2023.IK.Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. rozliczeń
Miejsce pracy: Dział Utrzymania Budynków
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2023-01-20
Ogłoszono dnia: 2023-01-20
Termin składania dokumentów: 2023-02-03 00:00:00
Nr ogłoszenia: DO.111.04.2023.IK.
Id ogłoszenia: DO-111-04-2023
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- wykształcenie min. średnie
- udokumentowany staż pracy przy wykształceniu:
- średnim min. 3 lata
- wyższym min. 1 rok
h. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego
administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
-
Ustawa o własności lokali,
-
Ustawa o gospodarce nieruchomościami,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
-
Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność,
- samodzielne podejmowanie decyzji w codziennych czynnościach wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie dokumentacji zasobów komunalnych znajdujących się we wspólnotach mieszkaniowych będących w zarządach „obcych” a w szczególności:
- sprawdzaniu zasadności obciążeń i rozliczeń dostaw mediów do lokali komunalnych w zakresie zimnej i ciepłej wody oraz kosztów centralnego ogrzewania,
- analizie kosztów i rozliczaniu zaplanowanych remontów na częściach wspólnych nieruchomości,
- sprawdzaniu rozliczenia kosztów zarządu nieruchomością wspólną i funduszu remontowego po rocznych zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
- udział w zebraniach sprawozdawczych za rok obrachunkowy oraz bieżąca analiza
i aktualizacja udziałów Miasta Zielona Góra we wspólnotach mieszkaniowych tzw. „zarządu obcego”,
- prowadzenie korespondencji z zarządcami wspólnot mieszkaniowych.
b) prowadzenie spraw związanych z umowami dotyczącymi dostawy c.o., c.w., zimnej wody i energii elektrycznej oraz nadzór nad prawidłowością rozliczeń należności z tytułu dostaw tych mediów.
c) przygotowywanie zadań ramowych związanych z wykonywaniem zadań zarządcy nieruchomości, a w szczególności umów na wywóz odpadów i nieczystości płynnych, usług kominiarskich, konserwacji dźwigów osobowych, anten zbiorczych, dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji, konserwacji domofonów w budynkach komunalnych;
- sprawdzaniu zasadności obciążeń i rozliczeń dostaw mediów do lokali komunalnych w zakresie zimnej i ciepłej wody oraz kosztów centralnego ogrzewania,
- analizie kosztów i rozliczaniu zaplanowanych remontów na częściach wspólnych nieruchomości,
- sprawdzaniu rozliczenia kosztów zarządu nieruchomością wspólną i funduszu remontowego po rocznych zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
- udział w zebraniach sprawozdawczych za rok obrachunkowy oraz bieżąca analiza
i aktualizacja udziałów Miasta Zielona Góra we wspólnotach mieszkaniowych tzw. „zarządu obcego”,
- prowadzenie korespondencji z zarządcami wspólnot mieszkaniowych.
b) prowadzenie spraw związanych z umowami dotyczącymi dostawy c.o., c.w., zimnej wody i energii elektrycznej oraz nadzór nad prawidłowością rozliczeń należności z tytułu dostaw tych mediów.
c) przygotowywanie zadań ramowych związanych z wykonywaniem zadań zarządcy nieruchomości, a w szczególności umów na wywóz odpadów i nieczystości płynnych, usług kominiarskich, konserwacji dźwigów osobowych, anten zbiorczych, dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji, konserwacji domofonów w budynkach komunalnych;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca
przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających staż pracy
i doświadczenie zawodowe. - oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-02-03 00:00:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 03.02.2023 r.
sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z napisem:
Nabór na stanowisko: „Inspektor ds. rozliczeń w Dziale Utrzymania Budynków” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok. 002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 78
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres
30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostają do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.04.2023.IK. Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.04.2023.IK.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Osińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-20 10:14:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-20 10:32:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-02-16 14:24:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1395 raz(y) |