Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.07.2023.ION. Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.07.2023.ION.Szczegóły informacji
Ogłoszenie: referent techniczny ds. eksploatacji
Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2023-09-18
Ogłoszono dnia: 2023-09-18
Termin składania dokumentów: 2023-09-29 14:00:00
Nr ogłoszenia: DO.111.07.2023.ION.
Id ogłoszenia: DO.111-07-2023-ION.
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- wykształcenie min. średnie, preferowane budowlane lub techniczne,
- udokumentowany staż pracy przy wykształceniu:
- średnim min. 1 rok
h.znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie
nieruchomościami:
nieruchomościami:
- Ustawa o własności lokali,
- Prawo Budowlane,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Kodeks cywilny,
- Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu
b. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna umiejętność obsługi komputera i obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner;
- komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi;
- umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców w zakresie:
- przepisów Prawa Budowlanego,
- utrzymania czystości,
- stanu sanitarnego budynków;
b) zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji;
c) prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego;
d) bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości w zakresie przyjmowania zgłoszeń, wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur
za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną, kominiarzy, remonty itp.);
za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną, kominiarzy, remonty itp.);
e) wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynku komunalne zgodnie
z planem remontu, kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji;
z planem remontu, kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji;
f) przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez Zakład umowami ubezpieczeniowymi, sporządzanie protokołów na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań;
g) prowadzenie książek obiektu budowlanego;
h) współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca
przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, praca w terenie,
przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, praca w terenie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/ (oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających staż pracy
i doświadczenie zawodowe. - oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-09-29 14:00:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 29.09.2023 r. do godz. 14:00
w zamkniętej kopercie z napisem:
Nabór na stanowisko: „Referent techniczny ds. eksploatacji w ABM” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok. 002 KANCELARIA (parter).
65-120 Zielona Góra pok. 002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt ze st. specjalistą ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 78
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostają do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.07.2023.ION. Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.07.2023.ION.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-09-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Osińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-09-18 13:15:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-09-18 13:30:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-10-17 10:16:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 664 raz(y) |