Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.5.2024.I.O-N Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.5.2024.I.O-NSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Zastępca Kierownika ds. technicznych Zarządu Wspólnot Mieszkaniowych 1-2
Miejsce pracy: Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych 1-2
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2024-05-10
Ogłoszono dnia: 2024-05-10
Termin składania dokumentów: 2024-05-27 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.5.2024.I.O-N
Id ogłoszenia: DO-111-5-2024 I.O-N
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- wykształcenie wyższe, o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na opisanym stanowisku, techniczne, preferowane budowlane, mile widziane doświadczenie w zakresie nadzoru podległych pracowników i koordynacji pracy,
- udokumentowany staż pracy dla kandydatów min. 4 lata,
- znajomość obowiązujących przepisów w zakresie: Prawa budowlanego, Ustawy o własności lokali, Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy o ochronie danych osobowych, Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, Kodeksu cywilnego, KPA, Prawa zamówień publicznych,
- umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
- umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Ms Office, Excel,
l. mile widziane prawo jazdy kat B.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność kierowania zespołem, pracy w zespole i pod presją czasu, zdolność do analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- opracowywanie planów potrzeb remontowych pod względem rzeczowym i finansowym oraz nadzór nad realizacją zatwierdzonego planu,
- zawieranie umów o zarządzanie nieruchomością wspólną z właścicielami lokali,
- przygotowywanie umów z usługodawcami i wykonawcami robót budowlanych,
- zlecanie do Działu Remontów ZGM nadzoru inwestorskiego wykonywanych prac remontowych
w ramach zatwierdzonego planu, - kontrolowanie realizacji prac remontowych wykonywanych przez wykonawców obcych
pod względem terminowości i jakości oraz egzekwowanie usuwania wad budowlanych w okresie rękojmi gwarancyjnej, - dokonywanie odbiorów i rozliczeń robót remontowych,
- zlecanie rocznych i pięcioletnich przeglądów technicznych budynków, rocznych przeglądów instalacji i urządzeń gazowych oraz przeglądów przewodów kominowych w budynkach, zgodnie
z wymaganiami przepisów prawa w tym zakresie oraz realizacja wniosków z w/w przeglądów, - prowadzenie regresów zakładów ubezpieczeniowych wynikających z powstałych szkód,
- organizowanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych,
- opracowywanie i spisywanie uchwał wspólnot mieszkaniowych,
- aktywne współuczestnictwo w rozliczaniu kosztów zarządu nieruchomością wspólną
oraz rozliczaniu funduszu remontowego właścicieli lokali do rocznych zebrań sprawozdawczych, - załatwianie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw eksploatacji i remontów budynków,
- reprezentowanie właścicieli w sprawach zarządu zwykłego oraz w sprawach przekraczających zarząd zwykły zgodnie z otrzymanymi pełnomocnictwami,
- organizowanie, nadzór i koordynowanie pracy wykonywanej przez podległych pracowników,
- czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym,
- sporządzanie wniosków do sądu w przypadku naruszenia porządku społecznego,
- podejmowanie wszelkich działań, do wykonania których uprawnia udzielone przez Dyrektora ZGM pełnomocnictwo,
- przestrzeganie dyscypliny oraz czasu pracy nadzorowanych pracowników,
- zastępowanie Kierownika ZWM 1-2 w czasie jego nieobecności.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu, stanowisko kierownicze,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą,
praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-05-27 14:45:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 27.05.2024 r. do godz. 14:45
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „Zastępca Kierownika ds. technicznych Zarządu Wspólnot Mieszkaniowych 1-2” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78 lub 68 353 36 68,
- aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany
przez kandydata adres do korespondencji (podstawa prawna art. 22¹ Kp), - informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres
3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostaną do odbioru osobistego w ZGM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.5.2024.I.O-N Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.5.2024.I.O-N
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Osińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-10 08:47:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-10 09:07:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-28 11:32:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 770 raz(y) |