Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.6.2024.I.O-N Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.6.2024.I.O-NSzczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor techniczny ds. eksploatacji
Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2024-05-16
Ogłoszono dnia: 2024-05-16
Termin składania dokumentów: 2024-06-07 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.6.2024.I.O-N
Id ogłoszenia: DO.111-6-2024-I.O-N
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- wykształcenie min. średnie, o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na opisanym stanowisku, preferowane budowlane lub techniczne,
- udokumentowany staż pracy dla kandydatów z wykształceniem: średnim min. 5 lat, z wyższym min. 3 lata,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- Ustawa o własności lokali,
- Prawo budowlane,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
- Kodeks cywilny, KPA,
- Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
b. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna umiejętność obsługi komputera,
- komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców w zakresie:
- przepisów Prawa budowlanego,
- utrzymania czystości,
- stanu sanitarnego budynków,
2. zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji,
3. prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wymaganej przez przepisy Prawa budowlanego,
4. bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości w zakresie przyjmowania zgłoszeń, wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną, kominiarzy, remonty itp.),
5. wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki komunalne zgodnie z planem remontu, kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji,
6. przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez zakład umowami ubezpieczeniowymi, sporządzanie protokołów na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań,
7. prowadzenie książek obiektu budowlanego,
8. współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
- przepisów Prawa budowlanego,
- utrzymania czystości,
- stanu sanitarnego budynków,
2. zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji,
3. prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wymaganej przez przepisy Prawa budowlanego,
4. bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości w zakresie przyjmowania zgłoszeń, wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną, kominiarzy, remonty itp.),
5. wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki komunalne zgodnie z planem remontu, kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji,
6. przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez zakład umowami ubezpieczeniowymi, sporządzanie protokołów na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań,
7. prowadzenie książek obiektu budowlanego,
8. współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą praca przy
komputerze pow. 4 godzin dziennie, praca w terenie,
komputerze pow. 4 godzin dziennie, praca w terenie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-06-07 14:45:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 07.06.2024 r. do godz. 14:45
„Nabór na stanowisko: „Inspektor techniczny ds. eksploatacji w ABM” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78 lub 68 353 36 68,
- aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany
przez kandydata adres do korespondencji (podstawa prawna art. 22¹ Kp), - informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres
3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostaną do odbioru osobistego w ZGM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.6.2024.I.O-N Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.6.2024.I.O-N
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Osińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-16 12:21:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-16 12:37:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-20 13:21:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 603 raz(y) |