ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.7.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.7.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: rewident zakładowy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Dział Zamiany Mieszkań i Kontroli

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2018-05-30

Ogłoszono dnia: 2018-05-30 przez Iwona Kruszyńska

Termin składania dokumentów: 2018-06-15 14:30:00

Nr ogłoszenia: DO.111.7.2018

Id ogłoszenia: DO-111-7-2018

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)    obywatelstwo polskie,
b)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c)    nieposzlakowana opinia,
d)    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych lub samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe.
e)    znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących działalność jednostek sektora finansów publicznych m.in. takich jak:
    Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    Ustawy -Prawo zamówień publicznych,
    znajomość przepisów Prawa pracy,
    znajomość przepisów ustawy o rachunkowości w tym przepisów szczególnych dotyczących   rachunkowości zakładów budżetowych,
    znajomość obsługi komputera ( MS Word ,Excel )
f)    wykształcenie średnie lub wyższe,
g)    wymagany staż pracy
        w przypadku wykształcenia średniego 3 letni staż pracy,
        w przypadku wykształcenia wyższego 2 letni staż pracy,
h)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
a)    wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne lub prawne,
b)    doświadczenie zawodowe w sektorze finansów,
c)    znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
d)    samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
e)    umiejętność interpretacji przepisów,
f)    komunikatywność,
g)    zdolności organizacyjne i interpersonalne,
h)    rzetelność, dokładność , terminowość w pracy.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

-  przeprowadzanie kontroli działalności Zakładu, w tym kontroli finansowych zgodnie
   z obowiązującymi przepisami prawa oraz aktami wewnętrznymi obowiązującymi w Zakładzie,
-  opracowanie procedur kontroli obowiązujących w Zakładzie,
-  sporządzanie planów rocznych i sprawozdań rocznych dotyczących kontroli,
-  sporządzanie protokołów, sprawozdań z przeprowadzanych kontroli,
-  opracowywanie ustaleń i wniosków pokontrolnych,
-  współpraca z organami kontroli zewnętrznej, w szczególności koordynacja i pomoc
   w przygotowaniu wymaganej przez kontrolujących dokumentacji, udzielanie wyjaśnień,
   przygotowywanie projektów odpowiedzi na zalecenia pokontrolne,
-  prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych i kontroli przeprowadzanych przez organy
   kontroli,
-  sprawdzanie wykonania zaleceń pokontrolnych i informowanie o powyższym kierownika
   Zakładu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze  etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

a)    curriculum vitae (oryginał),
b)    kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d)    kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e)    oświadczenie o niekaralności,
f)    oświadczenie o stanie zdrowia,
g)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w  składanych dokumentach,
       w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie
       z Ustawą  z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych  z dnia 10 maja 2018r./Dz. U. 2018.1000/
i)    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata,
    dla osób z wykształceniem średnim 3 letni staż pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-06-15 14:30:00
b. Sposób:
 w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: ” Rewident Zakładowy ” osobiście lub listem poleconym:
 
 
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
 

VII. Informacje dodatkowe:

a)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 78,
b)    aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego pocztą.
d)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro,
    oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
e)    dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony