ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. 111.5.2023.I.O-N Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO. 111.5.2023.I.O-N

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 2

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2023-07-14

Ogłoszono dnia: 2023-07-14

Termin składania dokumentów: 2023-07-28 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO. 111.5.2023.I.O-N

Id ogłoszenia: DO. 111-5-2023

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
  6. wykształcenie min. średnie,
  7. udokumentowany staż pracy dla kandydatów z wykształceniem:
- średnim min. 1 rok,
        h.znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie
           nieruchomościami:
  • Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
  • Ustawa o podatku VAT,
  • Ustawa o dodatkach mieszkaniowych,
  • Ustawa o ochronie danych osobowych,
  • Kodeks Cywilny, KPA,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  2. umiejętność pracy w zespole,
  3. umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  4. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
  5. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice) oraz urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

      a)  prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych,
      b)  sprawdzanie poprawności rozliczeń mediów przez zarządców nieruchomości, w których Miasto
            ma udziały i po rozliczeniu obciążenia kwotami naliczonymi, najemców lub użytkowników,
      c)  analiza kosztów za media i nieruchomości,
      d)  bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach
            komunalnych, zaliczek na media, powierzchni lokalu,
      e)   przygotowywanie umów najmu oraz sporządzanie aneksów do umów najmu,
       f)   prowadzenie ewidencji należności, windykacja należności,
      g)   kompetentna i terminowa obsługa najemców,
      h)   wystawianie faktur,
       i)   zastępstwo w kancelarii pod nieobecność pracownika,
       j)   współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
 - czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae,
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie dokumentów potwierdzające staż pracy i doświadczenie zawodowe,
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
    z pełni praw publicznych,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-07-28 14:45:00
b. Sposób:
            termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 28.07.2023 r. w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „Referent ds. ekonomicznych w ABM” osobiście
lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78 lub 68 383 30 40,
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostaną do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony