ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.08.2023.ION. Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.08.2023.ION.

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent techniczny ds. eksploatacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2023-10-17

Ogłoszono dnia: 2023-10-17

Termin składania dokumentów: 2023-10-30 14:00:00

Nr ogłoszenia: DO.111.08.2023.ION.

Id ogłoszenia: DO.111.08.2023.ION.

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie min. średnie, preferowane budowlane lub techniczne,
  7. udokumentowany staż pracy przy wykształceniu:
- średnim min. 1 rok
- wyższym min. -
      h. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i rządzanie nieruchomościami:
    -  Ustawa o własności lokali,
-  Prawo Budowlane;
-  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny
   odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
-  Kodeks postępowania administracyjnego;
-  Kodeks cywilny;
-  Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu
   Cywilnego.
 
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. praktyczna umiejętność obsługi komputera i obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner;
  2. komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi;
  3. umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
  4. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

            a) utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców w zakresie:
                  - przepisów Prawa Budowlanego,
                  - utrzymania czystości,
                 - stanu sanitarnego budynków;
             b)  zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji;
             c)  prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wymaganej przez przepisy Prawa   Budowlanego;
             d) bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości w zakresie przyjmowania zgłoszeń, wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną, kominiarzy, remonty itp.);
              e) wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynku komunalne zgodnie
z planem remontu, kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji;
              f)  przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez Zakład umowami ubezpieczeniowymi, sporządzanie protokołów na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań;
              g)  prowadzenie książek obiektu budowlanego;
              h)  współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca
   przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, praca w terenie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae,
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/ (oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających staż pracy
    i doświadczenie zawodowe.
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o  posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
    z pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-10-30 14:00:00
b. Sposób:
            termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 30.10.2023 r. do godz. 14:00 
            w zamkniętej kopercie z napisem:
Nabór na stanowisko: „Referent techniczny ds. eksploatacji w ABM” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok. 002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt ze st. specjalistą ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 78
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres
30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostają do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.                                            

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony