ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 111.01.2024.ION.Drukuj informację Ogłoszenie numer: 111.01.2024.ION.

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych 1-2

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2024-01-10

Ogłoszono dnia: 2024-01-10

Termin składania dokumentów: 2024-01-26 00:00:00

Nr ogłoszenia: 111.01.2024.ION.

Id ogłoszenia: 111-01-2024-ION.

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie min. średnie, preferowane ekonomiczne,
  7. udokumentowany staż pracy przy wykształceniu:
- średnim  min. 1 rok
- wyższym min. -
        h. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
-  ustawa o własności lokali,
-  ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu  
    Cywilnego,
- ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych,
- ustawa o podatku od towarów i usług,
- ustawa o rachunkowości,
- Kodeks Cywilny, KPA,
- ustawa o ochronie danych osobowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. praktyczna umiejętność obsługi komputera i obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner;
  2. komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi;
  3. umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
  4. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy;
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

            a) ewidencjonowanie faktur w systemie finansowo-księgowym dla każdej wspólnoty mieszkaniowej;
            b)  bieżąca kontrola poprawności ujęcia operacji gospodarczych i finansowych, uzgadnianie sald, ksiąg analitycznych i syntetycznych;
            c)  comiesięczne wystawianie rachunków/faktur dla właścicieli lokali użytkowych, mieszkaniowych, za najem powierzchni wspólnej,
                 za udział gminy we wspólnocie mieszkaniowej;
             d)  rozliczanie kosztów remontu nieruchomości wspólnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych;
             e) informowanie właścicieli o stanie funduszu remontowego po dokonanym rozliczeniu kosztów remontu nieruchomości;
              f)  przygotowywanie dokumentacji finansowej niezbędnej w procedurze ubiegania się wspólnoty mieszkaniowej o kredyt,
                 prowadzenie informacji o kredytach;
              g) rozliczanie zobowiązań kredytowych, informowanie właścicieli o kredycie i stanie funduszu  remontowego;
              h)  prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych;
               i) naliczanie i prowadzenie rejestru zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych;
               j)  prowadzenie rejestru podatku VAT;
               k) sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT;
               l) sporządzanie sprawozdania finansowego, bilansu i wyniku finansowego we wspólnocie mieszkaniowej;
               m) dokonywanie rozliczenia finansowego z właścicielami lokali z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości na dany rok obrachunkowy;
               n) przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, zwoływanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych;
               o)  zawieranie w imieniu wspólnot mieszkaniowych umów na najem powierzchni wspólnych;
               p)  zakładanie kart, prowadzenie rejestru oraz drukowanie opłat dotyczących najmu powierzchni wspólnych (pożytki);
               r) bezpośrednia współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca
   przy komputerze pow. 4 godzin dziennie;
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae,
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/ (oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających staż pracy
    i doświadczenie zawodowe.
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o  posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
    z pełni praw publicznych.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-01-26 00:00:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 26.01.2024 r. do godz. 14:00

w zamkniętej kopercie z napisem:
Nabór na stanowisko: „Referent ds. ekonomicznych w ZWM 1-2” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
            Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok. 002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt ze st. specjalistą ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 78
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres
    30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostają do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.                                                                                                                                                                                                               

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony