ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO. 111.4.2024.I.O-N Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO. 111.4.2024.I.O-N

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: zastępca kierownika ds. ekonomicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2024-03-18

Ogłoszono dnia: 2024-03-18

Termin składania dokumentów: 2024-04-05 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO. 111.4.2024.I.O-N

Id ogłoszenia: DO. 111.4.2024.I.O-N

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie wyższe i ekonomiczne studia podyplomowe,
  7. udokumentowany staż pracy min. 5 - letni, w tym co najmniej 3 - letnia praktyka w księgowości,
  8. wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego;
  9. znajomość obowiązujących przepisów w zakresie:
- Ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów;
- Ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych;
- Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
- Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
- Ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów
   publicznych;
- Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
- Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;
- Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa;
- Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
            j. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows i pakietu Office, obsługa poczty elektronicznej;
            k. umiejętność kierowania zespołem;
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność;
  2. umiejętność interpretacji przepisów;
  3. samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa;
  4. zdolności organizacyjne i interpersonalne;
  5. rzetelność, dokładność, terminowość w pracy.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. organizacja pracy działu ekonomicznego w Administracji Budynków Mieszkalnych;
  2. przygotowywanie materiałów do planu rzeczowo-finansowego oraz analiza wykonania dochodów
    i kosztów:
a)  kontrola prawidłowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych oraz sprawdzanie ich pod 
      względem merytorycznym i formalno-rachunkowym;
b)   potwierdzanie wniosków o wykup lokali i o dodatki mieszkaniowe;
c)   wystawianie faktur za świadczone usługi;
d)   załatwianie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw ekonomiczno-finansowych;
e)  organizowanie, nadzór i koordynowanie pracy wykonywanej przez podległych pracowników
      w zakresie:
     - prowadzenia ewidencji zasobów komunalnych oraz dokumentacji z tym związanej budynków
        i lokali;
    - nadzoru nad prawidłowym zawieraniem umów najmu na lokale komunalne, obliczaniem
        wymiaru czynszu i opłat za świadczenia i innych należności związanych z wynajmem lokali;
    - bieżącej kontroli, analizy katalogu kart lokali, ewidencji przypisu należności czynszowych
       i innych opłat za świadczenia;
     - prowadzenia wykazu osób zamieszkałych w budynkach i lokalach komunalnych, dokonywanie
       zmian w kartach lokali i ewidencji komputerowego przypisu należności;
     - prowadzenia prawidłowego naliczania zaliczek i rozliczania zimnej i ciepłej wody oraz
       centralnego ogrzewania;
             - prowadzenia windykacji należności z tytułu wynajmu lokali komunalnych, bieżącej analizy sald
               najemców, wystawiania upomnień, rozwiązywania umów najmu oraz przygotowywania
               dokumentów dla radców prawnych celem kierowania do sądu;
- zawierania ugód na rozłożenie na raty należności z tytułu wynajmu lokali komunalnych;
- przygotowywania wniosków o umorzenie należności nieściągalnych;
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką energii cieplnej w budynkach komunalnych;
- nadzór nad uzgadnianiem kont syntetycznych z analitycznymi;
- nadzór nad ewidencją dowodów księgowych funkcjonujących w zakładzie oraz nad ich
  obiegiem i kontrolą;
- rzetelne i terminowe przygotowanie danych do sprawozdawczości finansowej i budżetowej
  zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- terminowe przygotowanie danych do sporządzania deklaracji w zakresie podatku
   dochodowego od osób prawnych i podatku od towarów i usług;
- nadzór nad właściwym przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentów;
- współpraca w komórkami organizacyjnymi Zakładu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą,
   praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
-  istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (oryginał),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/ (oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
    z pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-04-05 14:45:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „zastępca kierownika ds. ekonomicznych w ABM” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do 05.04.2024 r. do godz. 14:45
  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78 lub 68 353 36 68,
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie lub listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji,
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. e. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres
     30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostaną do odbioru osobistego w ZGM
     w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok. 103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony