Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: specjalista ds. technicznych
Miejsce pracy: Dział Remontów
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: pełny
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2018-07-27
Ogłoszono dnia: 2018-07-27 przez Iwona Kruszyńska
Termin składania dokumentów: 2018-08-20 14:30:00
Nr ogłoszenia: DO.111.13.2018.IK
Id ogłoszenia: DO-111-13-2018-IK
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) wymagania kwalifikacyjne – wykształcenie średnie lub wyższe techniczne budowlane
• posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
f) znajomość przepisów prawa regulujących działalność obejmującą sprawy projektowania budowy, utrzymania , rozbiórki obiektów budowlanych,
zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach, administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
• Prawa budowlanego
• Kodeksu cywilnego,
• Kodeksu postępowania administracyjnego.
znajomości:
• Ustawy o własności lokali,
g) wymagany staż pracy na podobnym stanowisku
w przypadku wykształcenia średniego 3 letni staż pracy,
w przypadku wykształcenia wyższego 2 letni staż pracy,
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
i) umiejętność pracy w zespole.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) wymagania kwalifikacyjne – wykształcenie średnie lub wyższe techniczne budowlane
• posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
f) znajomość przepisów prawa regulujących działalność obejmującą sprawy projektowania budowy, utrzymania , rozbiórki obiektów budowlanych,
zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach, administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
• Prawa budowlanego
• Kodeksu cywilnego,
• Kodeksu postępowania administracyjnego.
znajomości:
• Ustawy o własności lokali,
g) wymagany staż pracy na podobnym stanowisku
w przypadku wykształcenia średniego 3 letni staż pracy,
w przypadku wykształcenia wyższego 2 letni staż pracy,
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
i) umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna umiejętność obsługi komputera,
- znajomość programów kosztorysowania,
- umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
- umiejętność wykonywania uproszczonych projektów branży budowlanej,
- biegła umiejętność czytania map i rysunków technicznych oraz umiejętność sporządzenia uproszczonej inwentaryzacji budynku i nieruchomości,
- samodzielne podejmowanie decyzji w codziennych czynnościach wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przynależność do Lubuskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z chwilą podjęcia pracy
- znajomość przepisów Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy – będzie dodatkowym atutem.
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- w razie konieczności zastępowania inspektora nadzoru inwestycyjnego w czynnościach służbowych,
- wykonanie uproszczonych projektów i kosztorysów w zakresie branży budowlanej,
- opiniowanie projektów budowlanych modernizacji lokali mieszkalnych i użytkowych w zakresie branży budowlanej,
- wykonywanie nieskomplikowanych ocen technicznych z określeniem opłacalności remontów,
- załatwianie korespondencji kierowanej przez Kierownictwo do mieszkańców ABM-ów,
ZWM-u, urzędów i innych instytucji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- współpracowanie w ramach wykonywanych czynności z ABM-ami, ZWM-em i innymi działami Zakładu,
- w miarę potrzeb wykonywanie innych zadań na polecenie przełożonych,
- śledzenie aktualnych przepisów i przestrzegania ich w ramach prowadzonych obowiązków.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r. roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/ i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). - udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata,, dla osób
z wykształceniem średnim 3 letni staż pracy.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-08-20 14:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: ” SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH ” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 78, 68 353 36 68
- aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego pocztą.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Iwona Kruszyńska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-07-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-07-27 08:04:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-07-27 08:21:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-29 10:19:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3146 raz(y) |