Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: starszy referent ds. techniczno-eksploatacyjnych
Miejsce pracy: Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych 1-2
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2017-11-17
Ogłoszono dnia: 2017-11-17 przez Elżbieta Kasperkowiak
Termin składania dokumentów: 2017-11-30 14:30:00
Nr ogłoszenia: DO.111.2.2017
Id ogłoszenia: DO-111-2-2017
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie budowlane lub techniczne,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r.
/Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 Dz.U..2014.150 jt. „o ochronie praw
lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego” z p. zm.,
- znajomość ustawy „ o utrzymaniu porządku i czystości w gminach” z dnia 13.09.1996 r. Dz. U.250j.t.,
- kodeks cywilny, KPA,
- ustawa o własności lokali z 24 czerwca 1994 r. Dz.U.2015.1892 j.t.,
- ustawa prawo budowlane,
h) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
i) umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
j) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
k) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie budowlane lub techniczne,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r.
/Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 Dz.U..2014.150 jt. „o ochronie praw
lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego” z p. zm.,
- znajomość ustawy „ o utrzymaniu porządku i czystości w gminach” z dnia 13.09.1996 r. Dz. U.250j.t.,
- kodeks cywilny, KPA,
- ustawa o własności lokali z 24 czerwca 1994 r. Dz.U.2015.1892 j.t.,
- ustawa prawo budowlane,
h) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
i) umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
j) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
k) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u, skanera,
c) umiejętność pracy w zespole.
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u, skanera,
c) umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku
mieszkańców w zakresie:
- przepisów Prawa Budowlanego,
- utrzymania czystości,
- stanu sanitarnego budynków,
2. zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji,
3. prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego,
4. sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót,
5. bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej w zakresie przyjmowania zgłoszeń,
wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi
sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną, kominiarzy, remonty w budynkach wspólnot itp.),
6. bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot,
7. Wprowadzanie wykonawców robót remontowo- budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu,
kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji,
8. przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami, sporządzanie protokołów
na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań,
9. przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
10. współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
mieszkańców w zakresie:
- przepisów Prawa Budowlanego,
- utrzymania czystości,
- stanu sanitarnego budynków,
2. zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji,
3. prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego,
4. sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót,
5. bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej w zakresie przyjmowania zgłoszeń,
wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi
sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną, kominiarzy, remonty w budynkach wspólnot itp.),
6. bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot,
7. Wprowadzanie wykonawców robót remontowo- budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu,
kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji,
8. przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami, sporządzanie protokołów
na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań,
9. przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
10. współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych
poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych
poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae (oryginał),
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji
procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych
z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/.
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata,
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji
procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych
z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/.
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-11-30 14:30:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: starszy referent ds. techniczno-eksploatacyjnych ” osobiście lub listem poleconym:
„Nabór na stanowisko: starszy referent ds. techniczno-eksploatacyjnych ” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
1) kontakt w sprawie naboru: tel. 68 322 91 78,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania
sprawdzającego pocztą,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu
www.bip.gm.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.
2) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania
sprawdzającego pocztą,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu
www.bip.gm.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Kasperkowiak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-11-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Kasperkowiak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-11-17 09:15:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-11-17 09:50:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-22 09:56:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3131 raz(y) |