Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: starszy referent ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych nr 1
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2019-10-16
Ogłoszono dnia: 2019-10-16
Termin składania dokumentów: 2019-10-25 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.08.2019.IK
Id ogłoszenia: DO-111-08-2019-IK
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
4. nieposzlakowana opinia,
5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6. wykształcenie min. średnie- preferowane ekonomiczne,
7. udokumentowany staż pracy dla wykształcenia :
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
4. nieposzlakowana opinia,
5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6. wykształcenie min. średnie- preferowane ekonomiczne,
7. udokumentowany staż pracy dla wykształcenia :
- dla osób z wykształceniem średnim 2 lata stażu pracy
- dla osób z wykształceniem wyższym nie wymagany
- dla osób z wykształceniem wyższym nie wymagany
8. wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
9. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
9. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
Ustawa o ochronie praw lokatorów,
Ustawa o podatku VAT
Ustawa o dodatkach mieszkaniowych
Ustawa o ochronie danych osobowych,
Kodeks Cywilny.
Ustawa o podatku VAT
Ustawa o dodatkach mieszkaniowych
Ustawa o ochronie danych osobowych,
Kodeks Cywilny.
b. Wymagania dodatkowe:
- udokumentowany staż pracy w jednostkach administracyjnych lub zarządzających nieruchomościami,
- umiejętność analizowania kosztów i dochodów,
- umiejętność poprawnego redagowania pism i wniosków,
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
- komunikatywność,
- podstawowa znajomość obiegu dokumentów finansowo - księgowych
- umiejętność pracy w zespole,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych w budynkach zarządzanych przez zarządców obcych,
- analiza kosztów za media w nieruchomościach zarządów obcych,
- bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych , zaliczek na media, powierzchni lokalu,
- sporządzanie aneksów do umów najmu,
- prowadzenie ewidencji należności,
- przygotowanie umów najmu,
- kompetentna i terminowa obsługa najemców,
- prowadzenie bieżącej korespondencji z zarządami obcymi i współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi zakładu w zakresie powierzonych zadań,
- wystawianie faktur.
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r. roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/ i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). - udokumentowany staż pracy dla osób z z wykształceniem średnim 2 letni staż pracy.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-10-25 14:45:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „ Starszy referent ds. ekonomicznych w ABM 1 ” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 78,
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze pok.103 po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-10-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-10-16 12:46:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-10-16 13:05:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-11-06 12:28:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2754 raz(y) |