Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor techniczny ds. eksploatacji
Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych nr 1
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2017-11-17
Ogłoszono dnia: 2017-11-17 przez Elżbieta Kasperkowiak
Termin składania dokumentów: 2017-11-30 14:30:00
Nr ogłoszenia: DO.111.2.2017
Id ogłoszenia: DO-111-2-2017
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie budowlane lub techniczne,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r.
/Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 Dz.U..2014.150 jt. „o ochronie praw lokatorów,
mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego” z p. zm.,
- znajomość ustawy „ o utrzymaniu porządku i czystości w gminach” z dnia 13.09.1996 r.Dz.U.250j.t.,
- kodeks cywilny, KPA,
- ustawa o własności lokali z 24 czerwca 1994 r. Dz.U.2015.1892 j.t.,
- ustawa prawo budowlane,
j) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
k) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
l) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie budowlane lub techniczne,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r.
/Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 Dz.U..2014.150 jt. „o ochronie praw lokatorów,
mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego” z p. zm.,
- znajomość ustawy „ o utrzymaniu porządku i czystości w gminach” z dnia 13.09.1996 r.Dz.U.250j.t.,
- kodeks cywilny, KPA,
- ustawa o własności lokali z 24 czerwca 1994 r. Dz.U.2015.1892 j.t.,
- ustawa prawo budowlane,
j) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
k) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
l) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u, skanera,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
e) umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
f) udokumentowany staż pracy w jednostkach administracyjnych lub zarządzających nieruchomościami.
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u, skanera,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
e) umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
f) udokumentowany staż pracy w jednostkach administracyjnych lub zarządzających nieruchomościami.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. rozliczanie całości odpadów i gabarytów na podstawie kwitów i kart odpadów, obciążających ABM Nr 1
za cały miesiąc do 10-go każdego następnego miesiąca,
2. rozliczanie kart drogowych samochodów ciężarowych wywożących odpady i gabaryty z terenu ABM Nr 1,
3. prowadzenie rejestru faktur VAT, rachunków i not księgowych, oraz dostarczanie ich do księgowości ZGM,
4. rejestracja oraz przekazywanie adresów z odpadami do wywozu z terenu ABM Nr 1,
5. przyjmowanie zgłoszeń awarii w czasie nieobecności administratorek, majstra i kierownika technicznego,
6. rejestracja i wysyłanie korespondencji listami zwykłymi, oraz poleconymi za potwierdzeniem odbioru,
7. odbiór oraz rejestracja korespondencji wpływającej do ABM Nr 1,
8. utrzymanie w należytym stanie budynków komunalnych ich otoczenia oraz pomieszczeń
i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców,
9. utrzymanie w należytym stanie numeracji budynków, spisów lokatorów, regulaminów porządku domowego itp.,
10. zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji,
11. dokonywanie pomiarów lokali i wykonywanie szkiców,
12. prowadzenie dokumentacji budynków komunalnych i lokali mieszkalnych w tych budynkach
oraz lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych,
13. bieżące prowadzenie i zakładanie książek obiektu budowlanego, -typowanie lokali do zdjęcia z ewidencji- nie nadających się
do dalszej eksploatacji oraz sporządzanie wykazu wolnych lokali,
14. prowadzenie rejestru zobowiązań pisemnych ABM Nr 1 wobec najemców i bilansowanie tych
zobowiązań w stosunku do posiadanych środków finansowych.,
15. załatwianie wniosków i zgłoszeń poprzez wizje lokalne, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji,
16. protokolarne przyjmowanie i przekazywanie lokali,
17. dokonywanie odbioru robót wykonanych przez najemców,
18. dokonywanie zwrotów za zakupione przez lokatorów we własnym zakresie urządzenia i stolarkę budowlaną,
19. asystowanie przy czynnościach władz i organów dokonujących eksmisji itp.,
20. potwierdzanie regresów ubezpieczeniowych zgłaszanych przez najemców, prowadzenie rejestru regresów,
21. wprowadzanie wspólnie z inspektorem ds. technicznych, obcych wykonawców na teren
przewidzianych robót i wspólne sporządzanie protokołów typowania tych prac,
22. uczestniczenie w komisjach odbioru robót oraz przeglądach gwarancyjnych,
23. przygotowywanie danych do planowania remontów budynków komunalnych i remontów elementów budynku
lub lokalu komunalnego,
24. kontrola stanu urządzeń czerpalnych, energetycznych itp. w celu zapewnienia oszczędnego gospodarowania mediami,
25. zamawianie sprzętu i obsługi do usuwania nieczystości z posesji komunalnych – potwierdzenie wykonanych prac.
za cały miesiąc do 10-go każdego następnego miesiąca,
2. rozliczanie kart drogowych samochodów ciężarowych wywożących odpady i gabaryty z terenu ABM Nr 1,
3. prowadzenie rejestru faktur VAT, rachunków i not księgowych, oraz dostarczanie ich do księgowości ZGM,
4. rejestracja oraz przekazywanie adresów z odpadami do wywozu z terenu ABM Nr 1,
5. przyjmowanie zgłoszeń awarii w czasie nieobecności administratorek, majstra i kierownika technicznego,
6. rejestracja i wysyłanie korespondencji listami zwykłymi, oraz poleconymi za potwierdzeniem odbioru,
7. odbiór oraz rejestracja korespondencji wpływającej do ABM Nr 1,
8. utrzymanie w należytym stanie budynków komunalnych ich otoczenia oraz pomieszczeń
i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców,
9. utrzymanie w należytym stanie numeracji budynków, spisów lokatorów, regulaminów porządku domowego itp.,
10. zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji,
11. dokonywanie pomiarów lokali i wykonywanie szkiców,
12. prowadzenie dokumentacji budynków komunalnych i lokali mieszkalnych w tych budynkach
oraz lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych,
13. bieżące prowadzenie i zakładanie książek obiektu budowlanego, -typowanie lokali do zdjęcia z ewidencji- nie nadających się
do dalszej eksploatacji oraz sporządzanie wykazu wolnych lokali,
14. prowadzenie rejestru zobowiązań pisemnych ABM Nr 1 wobec najemców i bilansowanie tych
zobowiązań w stosunku do posiadanych środków finansowych.,
15. załatwianie wniosków i zgłoszeń poprzez wizje lokalne, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji,
16. protokolarne przyjmowanie i przekazywanie lokali,
17. dokonywanie odbioru robót wykonanych przez najemców,
18. dokonywanie zwrotów za zakupione przez lokatorów we własnym zakresie urządzenia i stolarkę budowlaną,
19. asystowanie przy czynnościach władz i organów dokonujących eksmisji itp.,
20. potwierdzanie regresów ubezpieczeniowych zgłaszanych przez najemców, prowadzenie rejestru regresów,
21. wprowadzanie wspólnie z inspektorem ds. technicznych, obcych wykonawców na teren
przewidzianych robót i wspólne sporządzanie protokołów typowania tych prac,
22. uczestniczenie w komisjach odbioru robót oraz przeglądach gwarancyjnych,
23. przygotowywanie danych do planowania remontów budynków komunalnych i remontów elementów budynku
lub lokalu komunalnego,
24. kontrola stanu urządzeń czerpalnych, energetycznych itp. w celu zapewnienia oszczędnego gospodarowania mediami,
25. zamawianie sprzętu i obsługi do usuwania nieczystości z posesji komunalnych – potwierdzenie wykonanych prac.
a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u, skanera,
c) umiejętność pracy w zespole.
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u, skanera,
c) umiejętność pracy w zespole.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae (oryginał),
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji
procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych
osobowych z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/.
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata,
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji
procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych
osobowych z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/.
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-11-30 14:30:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
"Nabór na stanowisko: Inspektora technicznego ds. eksploatacji” osobiście lub listem poleconym:
"Nabór na stanowisko: Inspektora technicznego ds. eksploatacji” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter)
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter)
VII. Informacje dodatkowe:
1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 78,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie
postępowania sprawdzającego pocztą,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu
www.bip.gm.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.
2) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie
postępowania sprawdzającego pocztą,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu
www.bip.gm.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Kasperkowiak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-11-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Kasperkowiak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-11-17 10:12:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-11-17 10:21:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-22 09:56:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3381 raz(y) |