Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: specjalista ds. finansowo-księgowych
Miejsce pracy: Dział Finansowo-Księgowy
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2021-03-08
Ogłoszono dnia: 2021-03-08
Termin składania dokumentów: 2021-03-29 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.3.22.2021. IK
Id ogłoszenia: DO-111-3-22-2021- IK
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
- wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne;
- staż pracy na wskazanym lub pokrewnym stanowisku ( na mocy umowy o pracę oraz działalności gospodarczej ) przy wykształceniu wyższym min. 2 letni, przy wykształceniu średnim min. 3 letni;
- wiedza specjalistyczna z zakresu znajomości zagadnień gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych ze szczególnym uwzględnieniem rachunkowości budżetowej a w szczególności znajomość przepisów w zakresie rachunkowości, podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych i finansów publicznych;
- praktyczna znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (word, excel);
- zdolności analityczne;
- umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- znajomość oprogramowania PC Biznes PRO Prestiż ( moduły: Finanse i księgowość oraz Rozrachunki );
- komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie rejestru wpływów dokumentów księgowych.
- Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
- Prowadzenie ewidencji zakupu materiałów i usług.
- Prowadzanie rozliczeń z kontrahentami.
- Sporządzanie dokumentów kasowych.
- Prowadzenie obrotu gotówkowego.
- Prowadzenie ewidencji majątku trwałego.
- Prowadzenie ewidencji obrotu magazynowego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu - 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze;
- umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony;
- specyfika pracy: praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie;
- praca w zespole.
- Zakład Gospodarki Mieszkaniowej : Dział Finansowo - Księgowy
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae ( oryginał );
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał);
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe;
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
- oświadczenie o niekaralności;
- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o stanie zdrowia,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-03-29 14:45:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do: 29.03.2021r. do godz. 14:45
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko : specjalista ds. finansowo-księgowych”
osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 78,
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze pok.103 po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-03-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-03-08 12:47:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-03-08 12:55:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-04-13 10:18:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1732 raz(y) |