Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. planowania i rozliczeń remontów
Miejsce pracy: Dział Remontów
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2021-12-03
Ogłoszono dnia: 2021-12-03
Termin składania dokumentów: 2022-01-24 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO. 111.22.2021. IK
Id ogłoszenia: DO. 111.22.2021. IK
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- udokumentowany staż pracy dla wykształcenia :
h. ogólna znajomość obowiązujących przepisów z zakresu:
- Ustawy prawo budowlane rozdział : I;II;IV;VI,
- Ustawy Kodeksu cywilny,
- Ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego,
- Ustawy o własności lokalii,
i. Praktyczna umiejętność obsługi komputera,
j. Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność podejmowania decyzji w codziennych czynnościach wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sporządzanie planów finansowo-rzeczowych na remonty zgodnie z przyjętymi w Zakładzie zasadami,
- Opracowywanie danych do analiz i sprawozdań.
- Bilansowanie potrzeb remontowych.
- Nadzór nad funduszem remontowym ZWM nr 1-2, opisanie rachunków i faktur za wykonywane remonty, sprawdzanie zaliczek na fundusz remontowy wpłaconych przez Gminę itp.
- Bilansowanie wydatków na remonty zlecone w ABM-1 i ABM
- Przygotowanie projektów umów na wykonywanie dokumentacji technicznej, opinii technicznych i ekspertyz budowlanych oraz kosztorysów inwestorskich.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae ( oryginał ),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzające staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych,
- udokumentowany staż dla osób z wykształceniem wyższym 1 rok stażu pracy.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-01-24 14:45:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do: 24.01.2022 r. do godz. 14:45
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko inspektor ds. planowania i rozliczeń remontów w Dziale Remontów”
osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 40,
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego lub w toku postępowania rekrutacyjnego nie zostali wybrani, przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru pozostają do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 (pok.103), natomiast po upływie tego terminu zostaną zniszczone komisyjnie.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/