Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Administracja Budynków Mieszkalnych
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2023-03-09
Ogłoszono dnia: 2023-03-09
Termin składania dokumentów: 2023-03-31 14:00:00
Nr ogłoszenia: DO.111.04.2023. IK
Id ogłoszenia: DO-111-04-2023. IK
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- Ustawa o ochronie praw lokatorów,
- Ustawa o podatku VAT
- Ustawa o dodatkach mieszkaniowych
- Ustawa o ochronie danych osobowych,
- Kodeks Cywilny.
b. Wymagania dodatkowe:
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
- komunikatywność,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych,
- sprawdzanie poprawności rozliczeń mediów przez zarządców nieruchomości, w których Miasto ma udziały i po rozliczeniu obciążenie kwotami naliczonymi, najemców lub użytkowników,
- analiza kosztów za media w nieruchomościach,
- bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych , zaliczek na media, powierzchni lokalu,
- przygotowanie umów najmu,
- sporządzanie aneksów do umów najmu,
- prowadzenie ewidencji należności, windykacja należności,
- kompetentna i terminowa obsługa najemców,
- wystawianie faktur.
- zastępstwo w Kancelarii pod nieobecność pracownika,
- Współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-03-31 14:00:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGM do: 31.03.2023 r. do godz. 14:00
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „Referent ds. ekonomicznych w ABM ” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 68,
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze pok.103 po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
https://bip.gm.zgora.pl/10035/Obowiazek_informacyjny/
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-03-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-03-09 11:28:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-03-09 11:42:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-04-13 12:46:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1062 raz(y) |