Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Dział Ekonomiczny
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2017-11-17
Ogłoszono dnia: 2017-11-17 przez Elżbieta Kasperkowiak
Termin składania dokumentów: 2017-11-30 14:30:00
Nr ogłoszenia: DO.111.1.2017
Id ogłoszenia: DO-111-1-2017
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie ogólnokształcące,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów dotyczących wynagrodzeń,
h) wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
i) znajomość obowiązujących przepisów prawa:
- Kodeksu pracy,
- ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,
- ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
- Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
j) dobra znajomość programu Płatnik oraz zasad sporządzania i korygowania dokumentów rozliczeniowych ZUS,
k) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
l) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
ł) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie ogólnokształcące,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów dotyczących wynagrodzeń,
h) wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
i) znajomość obowiązujących przepisów prawa:
- Kodeksu pracy,
- ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,
- ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
- Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
j) dobra znajomość programu Płatnik oraz zasad sporządzania i korygowania dokumentów rozliczeniowych ZUS,
k) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
l) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
ł) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
c) samodzielność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole,
d) umiejętność pracy pod presją czasu,
e) umiejętność planowania oraz sprawnej organizacji pracy,
f) znajomość PC BIZNES PRO PRESTIŻ będzie dodatkowym atutem.
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
c) samodzielność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole,
d) umiejętność pracy pod presją czasu,
e) umiejętność planowania oraz sprawnej organizacji pracy,
f) znajomość PC BIZNES PRO PRESTIŻ będzie dodatkowym atutem.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Obliczanie w oparciu o aktualne angaże i dokumenty płacowe wynagrodzeń i sporządzanie list płac,
2. Obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich oraz sporządzanie list wypłat tych zasiłków,
3. Obliczanie nagród jubileuszowych i odpraw emerytalnych,
4. Obliczanie odpraw pośmiertnych,
5. Obliczanie podatku dochodowego,
6. Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
7. Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, kompletowanie i przechowywanie dokumentów na podstawie,
których zostały sporządzone listy płac i wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
8. Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia za pracę w oparciu o otrzymane dokumenty i zgodnie z obowiązującymi
przepisami,
9. Sporządzanie rejestru rozliczania wynagrodzeń za pracę w oparciu o otrzymane dokumenty i zgodnie z obowiązującymi
przepisami,
10. Sporządzanie rejestru rozliczania wynagrodzeń na miejsce powstawania kosztów,
11. Prowadzenie rejestru wynagrodzeń wg stanowiska pracy,
12. Rozliczanie składek z ubezpieczenia społecznego, sporządzanie miesięcznych deklaracji i terminowe przekazywanie
do ZUS, rozliczanie pobranych miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy i rozliczenie roczne, sporządzanie
deklaracji podatkowych i terminowe przekazywanie do Urzędów Skarbowych,
13. Sporządzanie obowiązujących sprawozdań do GUS.
2. Obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich oraz sporządzanie list wypłat tych zasiłków,
3. Obliczanie nagród jubileuszowych i odpraw emerytalnych,
4. Obliczanie odpraw pośmiertnych,
5. Obliczanie podatku dochodowego,
6. Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
7. Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, kompletowanie i przechowywanie dokumentów na podstawie,
których zostały sporządzone listy płac i wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
8. Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia za pracę w oparciu o otrzymane dokumenty i zgodnie z obowiązującymi
przepisami,
9. Sporządzanie rejestru rozliczania wynagrodzeń za pracę w oparciu o otrzymane dokumenty i zgodnie z obowiązującymi
przepisami,
10. Sporządzanie rejestru rozliczania wynagrodzeń na miejsce powstawania kosztów,
11. Prowadzenie rejestru wynagrodzeń wg stanowiska pracy,
12. Rozliczanie składek z ubezpieczenia społecznego, sporządzanie miesięcznych deklaracji i terminowe przekazywanie
do ZUS, rozliczanie pobranych miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy i rozliczenie roczne, sporządzanie
deklaracji podatkowych i terminowe przekazywanie do Urzędów Skarbowych,
13. Sporządzanie obowiązujących sprawozdań do GUS.
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
- bezpośredni kontakt z petentem.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae (oryginał),
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08. 1997 roku o ochronie danych
osobowych /Dz. U. 2014.1182/.
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
9) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08. 1997 roku o ochronie danych
osobowych /Dz. U. 2014.1182/.
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
9) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-11-30 14:30:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: Inspektora ds. ekonomicznych ” osobiście lub listem poleconym:
„Nabór na stanowisko: Inspektora ds. ekonomicznych ” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
1) kontakt w sprawie naboru: tel. 68 322 91 78,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani
o terminie postępowania sprawdzającego pocztą,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
2) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani
o terminie postępowania sprawdzającego pocztą,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Kasperkowiak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-11-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Kasperkowiak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-11-17 08:21:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-11-17 08:48:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-22 09:56:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3290 raz(y) |