Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.8.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.8.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: specjalista ds. technicznych
Miejsce pracy: Dział Remontów
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: pełny
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2018-06-25
Ogłoszono dnia: 2018-06-25 przez Iwona Kruszyńska
Termin składania dokumentów: 2018-07-12 14:30:00
Nr ogłoszenia: DO.111.8.2018
Id ogłoszenia: DO-111-8-2018
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) wymagania kwalifikacyjne – wykształcenie średnie lub wyższe techniczne budowlane
• posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
f) znajomość przepisów prawa regulujących działalność obejmującą sprawy projektowania budowy, utrzymania , rozbiórki obiektów
budowlanych, zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach, administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
• Prawa budowlanego
• Kodeksu cywilnego,
• Kodeksu postępowania administracyjnego.
znajomości:
• Ustawy o własności lokali,
g) wymagany staż pracy na podobnym stanowisku
w przypadku wykształcenia średniego 3 letni staż pracy,
w przypadku wykształcenia wyższego 2 letni staż pracy,
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
i) umiejętność pracy w zespole.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) wymagania kwalifikacyjne – wykształcenie średnie lub wyższe techniczne budowlane
• posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
f) znajomość przepisów prawa regulujących działalność obejmującą sprawy projektowania budowy, utrzymania , rozbiórki obiektów
budowlanych, zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach, administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
• Prawa budowlanego
• Kodeksu cywilnego,
• Kodeksu postępowania administracyjnego.
znajomości:
• Ustawy o własności lokali,
g) wymagany staż pracy na podobnym stanowisku
w przypadku wykształcenia średniego 3 letni staż pracy,
w przypadku wykształcenia wyższego 2 letni staż pracy,
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
i) umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
a) praktyczna umiejętność obsługi komputera,
b) znajomość programów kosztorysowania,
c) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
d) umiejętność wykonywania uproszczonych projektów branży budowlanej,
e) biegła umiejętność czytania map i rysunków technicznych oraz umiejętność sporządzenia uproszczonej inwentaryzacji
budynku i nieruchomości,
f) samodzielne podejmowanie decyzji w codziennych czynnościach wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
g) przynależność do Lubuskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z chwilą podjęcia pracy
h) znajomość przepisów Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy – będzie dodatkowym atutem.
i) umiejętność obsługi urządzeń biurowych
j) komunikatywność.
b) znajomość programów kosztorysowania,
c) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
d) umiejętność wykonywania uproszczonych projektów branży budowlanej,
e) biegła umiejętność czytania map i rysunków technicznych oraz umiejętność sporządzenia uproszczonej inwentaryzacji
budynku i nieruchomości,
f) samodzielne podejmowanie decyzji w codziennych czynnościach wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
g) przynależność do Lubuskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z chwilą podjęcia pracy
h) znajomość przepisów Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy – będzie dodatkowym atutem.
i) umiejętność obsługi urządzeń biurowych
j) komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) w razie konieczności zastępowania inspektora nadzoru inwestycyjnego w czynnościach służbowych,
b) wykonanie uproszczonych projektów i kosztorysów w zakresie branży budowlanej,
c) opiniowanie projektów budowlanych modernizacji lokali mieszkalnych i użytkowych w zakresie branży budowlanej,
d) wykonywanie nieskomplikowanych ocen technicznych z określeniem opłacalności remontów,
e) załatwianie korespondencji kierowanej przez Kierownictwo do mieszkańców ABM-ów,
ZWM-u, urzędów i innych instytucji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
f) współpracowanie w ramach wykonywanych czynności z ABM-ami, ZWM-em i innymi działami Zakładu,
g) w miarę potrzeb wykonywanie innych zadań na polecenie przełożonych,
b) wykonanie uproszczonych projektów i kosztorysów w zakresie branży budowlanej,
c) opiniowanie projektów budowlanych modernizacji lokali mieszkalnych i użytkowych w zakresie branży budowlanej,
d) wykonywanie nieskomplikowanych ocen technicznych z określeniem opłacalności remontów,
e) załatwianie korespondencji kierowanej przez Kierownictwo do mieszkańców ABM-ów,
ZWM-u, urzędów i innych instytucji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
f) współpracowanie w ramach wykonywanych czynności z ABM-ami, ZWM-em i innymi działami Zakładu,
g) w miarę potrzeb wykonywanie innych zadań na polecenie przełożonych,
h) śledzenie aktualnych przepisów i przestrzegania ich w ramach prowadzonych obowiązków.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
a) curriculum vitae (oryginał),
b) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie o stanie zdrowia,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
h) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r.
roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/ i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata,
dla osób z wykształceniem średnim 3 letni staż pracy.
b) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie o stanie zdrowia,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
h) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r.
roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/ i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata,
dla osób z wykształceniem średnim 3 letni staż pracy.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-07-12 14:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: ” SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH ” osobiście lub listem poleconym:
„Nabór na stanowisko: ” SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH ” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
a) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 78,
b) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego pocztą.
d) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro,
oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
e) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
b) aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego pocztą.
d) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro,
oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
e) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Iwona Kruszyńska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-06-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-06-25 08:36:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-06-25 09:26:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-07-20 08:09:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2920 raz(y) |