ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.8.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.8.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: specjalista ds. technicznych

Miejsce pracy: Dział Remontów

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: pełny

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2018-06-25

Ogłoszono dnia: 2018-06-25 przez Iwona Kruszyńska

Termin składania dokumentów: 2018-07-12 14:30:00

Nr ogłoszenia: DO.111.8.2018

Id ogłoszenia: DO-111-8-2018

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)    obywatelstwo polskie,
b)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c)    nieposzlakowana opinia,
d)    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e)    wymagania kwalifikacyjne – wykształcenie średnie lub wyższe techniczne budowlane
    •    posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
f)    znajomość przepisów prawa regulujących działalność obejmującą sprawy projektowania budowy, utrzymania , rozbiórki obiektów
      budowlanych, zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach, administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
    •    Prawa budowlanego
    •    Kodeksu cywilnego,
    •    Kodeksu postępowania administracyjnego.
    znajomości:
    •    Ustawy o własności lokali,
g)    wymagany staż pracy na podobnym stanowisku
    w przypadku wykształcenia średniego 3 letni staż pracy,
    w przypadku wykształcenia wyższego 2 letni staż pracy,
h)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
i)    umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
a)    praktyczna umiejętność obsługi komputera,
b)    znajomość programów kosztorysowania,
c)    umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
d)    umiejętność wykonywania uproszczonych projektów branży budowlanej,
e)    biegła umiejętność czytania map i rysunków technicznych oraz umiejętność sporządzenia uproszczonej inwentaryzacji
       budynku i nieruchomości,
f)    samodzielne podejmowanie decyzji w codziennych czynnościach wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
g)    przynależność do Lubuskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z chwilą podjęcia pracy
h)    znajomość przepisów Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy – będzie dodatkowym atutem.
i)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych
j)    komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)    w razie konieczności zastępowania inspektora nadzoru inwestycyjnego w czynnościach służbowych,
b)    wykonanie uproszczonych projektów i kosztorysów w zakresie branży budowlanej,
c)    opiniowanie projektów budowlanych modernizacji lokali mieszkalnych i użytkowych w zakresie branży budowlanej,
d)    wykonywanie nieskomplikowanych ocen technicznych z określeniem opłacalności remontów,
e)    załatwianie korespondencji kierowanej przez Kierownictwo do mieszkańców ABM-ów,
    ZWM-u, urzędów i innych instytucji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
f)    współpracowanie w ramach wykonywanych czynności z ABM-ami, ZWM-em i innymi działami Zakładu,
g)    w miarę potrzeb wykonywanie innych zadań na polecenie przełożonych,
h)    śledzenie aktualnych przepisów i przestrzegania ich w ramach prowadzonych obowiązków.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze  etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

a)    curriculum vitae (oryginał),
b)    kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d)    kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
e)    oświadczenie o niekaralności,
f)    oświadczenie o stanie zdrowia,
g)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
h)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
    w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r.  
    roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/  i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
    (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
i)    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata,
    dla osób z wykształceniem średnim 3 letni staż pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-07-12 14:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: ” SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH ” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

a)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 78,
b)    aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
c)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego pocztą.
d)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro,
       oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
e)    dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Kruszyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-06-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-06-25 08:36:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-06-25 09:26:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-07-20 08:09:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2751 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony