ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.18.2018.IK Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.18.2018.IK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent ds. techniczno-eksploatacyjnych

Miejsce pracy: Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych 1-2

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2018-11-16

Ogłoszono dnia: 2018-11-16 przez Iwona Kruszyńska

Termin składania dokumentów: 2018-12-07 14:30:00

Nr ogłoszenia: DO.111.18.2018.IK

Id ogłoszenia: DO-111-18-2018-IK

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie min. średnie.
  7. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
  • Ustawa o własności lokali,
  • Prawo budowlane,
  • Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
  • Ustawa o ochronie danych osobowych,
  • Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
  • Kodeks Cywilny, KPA,
          h. umiejętność kosztorysowania robót budowlanych.
          i.  umiejętność czytania map i rysunków technicznych.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  2. umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  3. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
  4. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców w zakresie:
  • przepisów Prawa Budowlanego,
  • utrzymania czystości,
  • stanu sanitarnego budynków.
  1. Zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji.
  2. Prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego.
  3. Sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót.
  4. Bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej w zakresie przyjmowania zgłoszeń, wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną , kominiarzy, remonty itp.).
  5. Bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot.
  6. Wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu, kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji.
  7. Przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami, sporządzanie protokołów na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań.
  8. Przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
  9. Współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku
- utrudniony dostęp,
   osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
 
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae,
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r.  roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/  i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-12-07 14:30:00
b. Sposób:
  w zamkniętej kopercie z napisem:
 „Nabór na stanowisko: „ Referent ds. techniczno-eksploatacyjnych” osobiście lub listem poleconym.
         
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter)

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 68
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego pocztą.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Kruszyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-11-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-11-15 12:25:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-11-16 07:11:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-20 08:49:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2938 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony