ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.19.2018.IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.19.2018.IK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych

Miejsce pracy: Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych 1-2

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2018-11-26

Ogłoszono dnia: 2018-11-26 przez Iwona Kruszyńska

Termin składania dokumentów: 2018-12-10 14:30:00

Nr ogłoszenia: DO.111.19.2018.IK

Id ogłoszenia: DO-111-19-2018-IK

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie min. średnie- preferowane ekonomiczne,
  7. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
  • Ustawa o własności lokali,
  • Ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
  • Ustawa prawo energetyczne,
  • Ustawa o ochronie danych osobowych,
  • Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
  • Kodeks Cywilny, KPA.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność ,
  2. umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  3. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
  4. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu : kserokopiarka, fax, skaner.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Kompleksowe rozliczanie zużycia mediów: wody, ścieków, energii cieplnej i elektrycznej we wspólnotach mieszkaniowych zarządzanych przez ZWM 1-2.
  2. Prowadzenie kartotek oraz analiz związanych ze zużyciem wody, co dla poszczególnych budynków.
  3. Prowadzenie rejestrów zamontowanych wodomierzy, okresu ich legalizacji oraz informowanie lokatorów o zbliżającym się terminie zakończenia legalizacji wodomierzy lokalowych.
  4. Weryfikacja, sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur za dostawy wody, energii cieplnej
    i elektrycznej do budynków.
  5. Wprowadzanie wyników okresowych rozliczeń mediów na konta opłat właścicieli, drukowanie rozliczeń i powiadomień o wysokości opłat za lokal własnościowy po dokonanym okresowym przeliczeniu zużycia wody, ścieków, co, energii elektrycznej w poszczególnych wspólnotach mieszkaniowych.
  6. Przygotowywanie danych dla firm rozliczających wspólnoty z zainstalowanymi wodomierzami radiowymi i podzielnikami centralnego ogrzewania.
  7. Kompleksowe rozstrzyganie spraw dotyczących rozliczania mediów.
  8. Przygotowywanie comiesięcznych deklaracji o wysokości opłaty we wspólnocie mieszkaniowej za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  9. Prowadzenie i aktualizacja wykazu właścicieli w poszczególnych wspólnotach mieszkaniowych.
  10. Dokonywanie przeceny stawek opłat bieżących obowiązujących we wspólnotach mieszkaniowych i drukowanie aneksów po wprowadzeniu zmian.
  11. Przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
  12. Prowadzenie zasobów lokalowych ZWM 1-2.
  13. Bezpośrednia współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy  komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku
– utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae,
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r.  roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/  i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-12-10 14:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „ Referent ds. ekonomicznych” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 68
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego pocztą.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Kruszyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-11-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-11-26 07:59:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-11-26 08:11:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-20 08:56:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3023 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony