Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.01.2019 IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.01.2019 IKSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. utrzymania zieleni
Miejsce pracy: Dział Utrzymania Budynków
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2019-03-08
Ogłoszono dnia: 2019-03-08
Termin składania dokumentów: 2019-03-18 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.01.2019 IK
Id ogłoszenia: DO-11-01-2019-IK
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- wymagania kwalifikacyjne – wykształcenie wyższe (preferowane ogrodnicze lub pokrewne) z minimum 2 - letnim stażem lub wykształcenie średnie (preferowane ogrodnicze lub pokrewne) z minimum 4 - letnim stażem,
- znajomość przepisów prawa:
- ustawa o ochronie przyrody (w szczególności Rozdział 3 ustawy),
- Prawo zamówień publicznych,
- Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Ustawy o własności lokali,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- samodzielne podejmowanie decyzji w codziennych czynnościach wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- znajomość podstaw projektowania ogrodów oraz zieleni,
- znajomość gatunków roślin – będzie dodatkowym atutem.
- Komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prace związane z administrowaniem Kompleksu Przyrodniczo-Edukacyjnego przy
ul. Botanicznej 50A a w szczególności:
- dozór nad prawidłowym funkcjonowaniem Ogrodu Botanicznego oraz Mini Zoo, w tym nadzór i koordynacja w terenie działań pracowników wykonawczych,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i prowadzeniem inwestycji na terenie Kompleksu Przyrodniczo-Edukacyjnego,
w tym przygotowywanie zleceń i przetargów na wykonanie dokumentacji oraz inwestycji,
- przygotowanie planów w zakresie wydatków i zakupów inwestycyjnych związanych z prowadzeniem Kompleksu Przyrodniczo-Edukacyjnego,
- dbałość o prawidłowe funkcjonowanie Kompleksu Przyrodniczo-Edukacyjnego pod względem prawnym, związanym z funkcjonowaniem Ogrodu Botanicznego,
ochroną roślin, przebywających w Minii Zoo zwierząt, przepisami p.poż itp.
b) Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami zlecanymi przez Miasto Zielona Góra, w tym przygotowanie zleceń i przetargów na wykonanie dokumentacji oraz inwestycji,
c) Zastępowanie podczas nieobecności pracownika sporządzającego deklarację na podatek od nieruchomości, leśny i rolny,
d) Zastępowanie podczas nieobecności pracownika sporządzającego ewidencję zasobów komunalnych z uwzględnieniem na bieżąco
sprzedaży, rozbiórek, zmiany przeznaczenia lokali, adaptacją przyjętych i przekazanych obiektów.
ul. Botanicznej 50A a w szczególności:
- dozór nad prawidłowym funkcjonowaniem Ogrodu Botanicznego oraz Mini Zoo, w tym nadzór i koordynacja w terenie działań pracowników wykonawczych,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i prowadzeniem inwestycji na terenie Kompleksu Przyrodniczo-Edukacyjnego,
w tym przygotowywanie zleceń i przetargów na wykonanie dokumentacji oraz inwestycji,
- przygotowanie planów w zakresie wydatków i zakupów inwestycyjnych związanych z prowadzeniem Kompleksu Przyrodniczo-Edukacyjnego,
- dbałość o prawidłowe funkcjonowanie Kompleksu Przyrodniczo-Edukacyjnego pod względem prawnym, związanym z funkcjonowaniem Ogrodu Botanicznego,
ochroną roślin, przebywających w Minii Zoo zwierząt, przepisami p.poż itp.
b) Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami zlecanymi przez Miasto Zielona Góra, w tym przygotowanie zleceń i przetargów na wykonanie dokumentacji oraz inwestycji,
c) Zastępowanie podczas nieobecności pracownika sporządzającego deklarację na podatek od nieruchomości, leśny i rolny,
d) Zastępowanie podczas nieobecności pracownika sporządzającego ewidencję zasobów komunalnych z uwzględnieniem na bieżąco
sprzedaży, rozbiórek, zmiany przeznaczenia lokali, adaptacją przyjętych i przekazanych obiektów.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca w warunkach terenowych ( poza miejscem stałego zatrudnienia – Kompleks Przyrodniczo-Edukacyjny)
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca w warunkach terenowych ( poza miejscem stałego zatrudnienia – Kompleks Przyrodniczo-Edukacyjny)
- korzystanie ze środków komunikacji.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r. roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/ i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-03-18 14:45:00
b. Sposób:
„Nabór na stanowisko: ”INSPEKTOR DS. UTRZYMANIA ZIELENI” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 78 ; 68 353 36 68
- aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz e-mail na podany przez kandydata nr telefonu i adres poczty elektronicznej w terminie od 20.03.2019r. do 22.03.2019r.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.01.2019 IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.01.2019 IK
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-03-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-03-08 08:41:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-03-08 09:13:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-03-22 12:19:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3200 raz(y) |