ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.01.2019 IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.01.2019 IK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. utrzymania zieleni

Miejsce pracy: Dział Utrzymania Budynków

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2019-03-08

Ogłoszono dnia: 2019-03-08

Termin składania dokumentów: 2019-03-18 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.01.2019 IK

Id ogłoszenia: DO-11-01-2019-IK

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  5. wymagania kwalifikacyjne – wykształcenie wyższe (preferowane ogrodnicze lub pokrewne) z minimum 2 - letnim stażem lub wykształcenie średnie (preferowane ogrodnicze lub pokrewne) z minimum 4 - letnim stażem,
  6. znajomość przepisów prawa:
  • ustawa o ochronie przyrody (w szczególności Rozdział 3 ustawy),
  • Prawo zamówień publicznych,
  • Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Ustawy o własności lokali,
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  2. umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. praktyczna umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  2. samodzielne podejmowanie decyzji w codziennych czynnościach wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  3. znajomość podstaw projektowania ogrodów  oraz zieleni,
  4. znajomość gatunków roślin – będzie dodatkowym atutem.
  5. Komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)    Prace związane z administrowaniem Kompleksu Przyrodniczo-Edukacyjnego przy
      ul. Botanicznej 50A a w szczególności:
- dozór nad prawidłowym funkcjonowaniem Ogrodu Botanicznego oraz Mini Zoo, w  tym   nadzór i koordynacja w terenie działań pracowników wykonawczych,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i prowadzeniem  inwestycji na terenie Kompleksu Przyrodniczo-Edukacyjnego,
  w tym przygotowywanie zleceń i przetargów na wykonanie dokumentacji oraz inwestycji,
- przygotowanie planów w zakresie wydatków i zakupów inwestycyjnych związanych z prowadzeniem Kompleksu Przyrodniczo-Edukacyjnego,
- dbałość o prawidłowe funkcjonowanie Kompleksu Przyrodniczo-Edukacyjnego pod względem prawnym, związanym z funkcjonowaniem Ogrodu Botanicznego,
  ochroną roślin, przebywających w Minii Zoo zwierząt, przepisami p.poż itp.
b)  Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami zlecanymi przez Miasto Zielona Góra, w tym przygotowanie zleceń i przetargów na wykonanie dokumentacji oraz inwestycji,
c)  Zastępowanie podczas nieobecności pracownika sporządzającego deklarację na podatek od nieruchomości, leśny i rolny,  
d)  Zastępowanie podczas nieobecności pracownika sporządzającego ewidencję zasobów komunalnych z uwzględnieniem na bieżąco
     sprzedaży, rozbiórek, zmiany przeznaczenia lokali, adaptacją przyjętych i przekazanych obiektów.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze  etatu,
- praca w zespole,
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
   komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca w warunkach terenowych ( poza miejscem stałego zatrudnienia – Kompleks    Przyrodniczo-Edukacyjny)
- korzystanie ze środków komunikacji.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (oryginał),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r.  roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/  i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-03-18 14:45:00
b. Sposób:
„Nabór na stanowisko: ”INSPEKTOR DS. UTRZYMANIA ZIELENI” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 78 ;  68 353 36 68
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz e-mail na podany przez kandydata nr telefonu i adres poczty elektronicznej w terminie od 20.03.2019r. do 22.03.2019r.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-03-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-03-08 08:41:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-03-08 09:13:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-03-22 12:19:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3010 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony