Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.2.2019 IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.2.2019 IKSzczegóły informacji
Ogłoszenie: główny specjalista ds. BHP
Miejsce pracy: Stanowisko samodzielne
Wymiar etatu: 1/4
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2019-05-20
Ogłoszono dnia: 2019-05-20
Termin składania dokumentów: 2019-05-31 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.2.2019 IK
Id ogłoszenia: DO-111-2-2019 IK
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym; oraz udokumentowany 5 letni staż pracy w służbie BHP.
3) nieposzlakowana opinia;
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
7) znajomość przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, kodeksu pracy;
8) minimalne kwalifikacje specjalisty ds. bhp określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r.
w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (tj.Dz. U. Nr 109 poz. 704, z późn. zm.),
a) posiadanie wyższego wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 5 lat stażu pracy w służbie bhp;
9) aktualne uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej w rozumieniu ustawy o ochronie przeciwpożarowej
(zaświadczenie o ukończeniu szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej
albo szkolenie aktualizujące inspektorów ochrony przeciwpożarowej);
10) aktualne szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służby bhp.
2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym; oraz udokumentowany 5 letni staż pracy w służbie BHP.
3) nieposzlakowana opinia;
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
7) znajomość przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, kodeksu pracy;
8) minimalne kwalifikacje specjalisty ds. bhp określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r.
w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (tj.Dz. U. Nr 109 poz. 704, z późn. zm.),
a) posiadanie wyższego wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 5 lat stażu pracy w służbie bhp;
9) aktualne uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej w rozumieniu ustawy o ochronie przeciwpożarowej
(zaświadczenie o ukończeniu szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej
albo szkolenie aktualizujące inspektorów ochrony przeciwpożarowej);
10) aktualne szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służby bhp.
b. Wymagania dodatkowe:
1) samodzielność, rzetelność, skrupulatność, systematyczność;
2) skuteczna komunikacja, umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji oraz łagodzenia konfliktów;
3) umiejętność pracy w zespole;
4) dobra organizacja pracy własnej;
5) umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres;
6) umiejętność analitycznego myślenia.
2) skuteczna komunikacja, umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji oraz łagodzenia konfliktów;
3) umiejętność pracy w zespole;
4) dobra organizacja pracy własnej;
5) umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres;
6) umiejętność analitycznego myślenia.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i p.poż
na wszystkich stanowiskach pracy;
na wszystkich stanowiskach pracy;
2) bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia;
3) sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych, organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia
i zdrowia pracowników, poprawę warunków pracy oraz zachowania wymagań ergonomii;
i zdrowia pracowników, poprawę warunków pracy oraz zachowania wymagań ergonomii;
4) współdziałanie w zakresie BHP z Państwową Inspekcja Pracy oraz innymi jednostkami – stosownie do potrzeb;
5) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami,
a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników;
a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników;
6) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków
przy pracy, w drodze do i z pracy, chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowisku pracy;
przy pracy, w drodze do i z pracy, chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowisku pracy;
7) udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz kompletowanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe;
8) dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
9) doradztwo w zakresie zmiany organizacji i metod pracy zmierzających do ograniczenia
lub wyeliminowania zagrożeń, jak i również doboru najwłaściwszych środków ochrony indywidualnej
i zbiorowej;
lub wyeliminowania zagrożeń, jak i również doboru najwłaściwszych środków ochrony indywidualnej
i zbiorowej;
10) prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie bhp i p.poż;
11) udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony p.poż;
12) udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz ocenie założeń i dokumentacji dotyczącej tych planów oraz zgłaszania do tych planów wniosków z zakresu bhp;
13) kontrolowanie ważności szkoleń w zakresie BHP i p.poż wszystkich pracowników i organizowanie szkoleń okresowych;
14) nadzór nad sprawami wynikającymi z zakresu p.poż.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca wymiarze 1/4 etatu,
- praca w zespole,
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
a) curriculum vitae (oryginał),
b) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wymagane na wskazanym stanowisku,
d) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe niezbędne na wskazanym stanowisku,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie o stanie zdrowia,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych, w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. /Dz. U. 2018.1000/
h) udokumentowany staż pracy w służbie BHP pracy – 5 lat.
b) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wymagane na wskazanym stanowisku,
d) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe niezbędne na wskazanym stanowisku,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) oświadczenie o stanie zdrowia,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych, w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. /Dz. U. 2018.1000/
h) udokumentowany staż pracy w służbie BHP pracy – 5 lat.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-05-31 14:45:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „ Główny specjalista ds. BHP” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 78,
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone komisyjnie.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.2.2019 IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.2.2019 IK
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-05-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kruszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-05-20 13:53:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-05-20 13:58:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-06-13 07:39:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2619 raz(y) |