ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.2.2019 IKDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.2.2019 IK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: główny specjalista ds. BHP

Miejsce pracy: Stanowisko samodzielne

Wymiar etatu: 1/4

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2019-05-20

Ogłoszono dnia: 2019-05-20

Termin składania dokumentów: 2019-05-31 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.2.2019 IK

Id ogłoszenia: DO-111-2-2019 IK

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym; oraz udokumentowany  5 letni  staż pracy w służbie BHP.
3) nieposzlakowana opinia;
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
7) znajomość przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, kodeksu pracy;
8) minimalne kwalifikacje specjalisty ds. bhp określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r.
w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (tj.Dz. U. Nr 109 poz. 704, z późn. zm.),
a) posiadanie wyższego wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 5 lat stażu pracy w służbie bhp;
9) aktualne uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej w rozumieniu ustawy o ochronie przeciwpożarowej
(zaświadczenie o ukończeniu szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej
albo szkolenie aktualizujące inspektorów ochrony przeciwpożarowej);
10) aktualne szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służby bhp.
b. Wymagania dodatkowe:
1) samodzielność, rzetelność, skrupulatność, systematyczność;
2) skuteczna komunikacja, umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji oraz łagodzenia konfliktów;
3) umiejętność pracy w zespole;
4) dobra organizacja pracy własnej;
5) umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres;
6) umiejętność analitycznego myślenia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i p.poż
na wszystkich stanowiskach pracy;
2) bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia;
3) sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych, organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia
i zdrowia pracowników, poprawę warunków pracy oraz zachowania wymagań ergonomii;
4) współdziałanie w zakresie BHP z Państwową Inspekcja Pracy oraz innymi jednostkami – stosownie do potrzeb;
5) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami,
a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników;
6) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków
przy pracy, w drodze do i z pracy, chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowisku pracy;
7) udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz kompletowanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań  na choroby zawodowe;
8) dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
9) doradztwo w zakresie zmiany organizacji i metod pracy zmierzających do ograniczenia
lub wyeliminowania zagrożeń, jak i również doboru najwłaściwszych środków ochrony indywidualnej
i zbiorowej;
10) prowadzenie szkoleń  pracowników w zakresie bhp i p.poż;
11) udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony p.poż;
12) udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz ocenie założeń i dokumentacji dotyczącej tych planów oraz zgłaszania do tych planów wniosków z zakresu bhp;
13) kontrolowanie ważności szkoleń w zakresie BHP i p.poż wszystkich pracowników i organizowanie szkoleń okresowych;
14) nadzór nad sprawami wynikającymi z zakresu p.poż.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca wymiarze  1/4 etatu,
- praca w zespole,

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

a)    curriculum vitae (oryginał),
b)    kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
c)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wymagane na wskazanym stanowisku,
d)    kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe niezbędne na wskazanym stanowisku,
e)    oświadczenie o niekaralności,
f)    oświadczenie o stanie zdrowia,
g)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w dokumentach składanych, w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie
    z Ustawą  z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. /Dz. U. 2018.1000/
h)    udokumentowany staż pracy  w służbie BHP pracy – 5 lat.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-05-31 14:45:00
b. Sposób:
 w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „ Główny specjalista ds. BHP” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
 Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 78, 68 353 36 78,
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie ,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną  poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie  za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp..)
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną  zniszczone komisyjnie.

Załączniki

  • BHP (PDF, 71.7 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2019-05-20 14:01:09 | Data wytworzenia informacji: 2019-05-13

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-05-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kruszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-05-20 13:53:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-05-20 13:58:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-06-13 07:39:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2469 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony