Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.23.2020 Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.23.2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: ABM nr 2
Wymiar etatu: Pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2020-08-11
Ogłoszono dnia: 2020-08-11
Termin składania dokumentów: 2020-08-25 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.23.2020
Id ogłoszenia: DO-111-23-2020
Zlecający: Dział Organizacyjny
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- wykształcenie min. średnie,
- udokumentowany staż pracy dla wykształcenia:
- dla osób z wykształceniem średnim 3 lata stażu;
- dla osób z wykształceniem wyższym 1 rok stażu;
h.znajomość obowiązujących przepisów prawa:
- Ustawy o ochronie praw lokatorów,
- Ustawy o podatku VAT,
- Ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
- Ustawy o ochronie danych osobowych,
- Kodeks Cywilny, KPA.
b. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna umiejętność obsługi komputera,
- komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych w budynkach zarządzanych
przez zarządców obcych, - analiza kosztów za media w nieruchomościach zarządów obcych,
- bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych, zaliczek na media, powierzchni lokalu,
- przygotowywanie umów najmu oraz sporządzanie aneksów do umów najmu,
- prowadzenie ewidencji należności, windykacja należności,
- kompetentna i terminowa obsługa najemców,
- prowadzenie bieżącej korespondencji z zarządami obcymi i współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi zakładu w zakresie powierzonych zadań,
- wystawianie faktur
- współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
- praktyczna umiejętność obsługi komputera,
- komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze
powyżej 4 godzin dziennie,
powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób
niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r. roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/ i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). - udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 3 letni staż pracy i wyższym 1 rok.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-08-25 14:45:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „Inspektor ds. ekonomicznych w ABM 2” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110,
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 78,
- dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp.),
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą
do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze pok.103 a po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.23.2020 Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.23.2020
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-08-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Osińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-08-11 08:54:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-08-11 09:32:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-09-08 09:38:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1980 raz(y) |