ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.23.2020 Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.23.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. ekonomicznych

Miejsce pracy: ABM nr 2

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2020-08-11

Ogłoszono dnia: 2020-08-11

Termin składania dokumentów: 2020-08-25 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.23.2020

Id ogłoszenia: DO-111-23-2020

Zlecający: Dział Organizacyjny

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie min. średnie,
  7. udokumentowany staż pracy dla wykształcenia:
- dla osób z wykształceniem średnim 3 lata stażu;
- dla osób z wykształceniem wyższym 1 rok stażu;
       h.znajomość obowiązujących przepisów prawa:
  • Ustawy o ochronie praw lokatorów,
  • Ustawy o podatku VAT,
  • Ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
  • Ustawy o ochronie danych osobowych,
  • Kodeks Cywilny, KPA.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. praktyczna umiejętność obsługi komputera,
  2. komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  3. umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  4. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
  5. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych w budynkach zarządzanych
    przez zarządców obcych,
  2. analiza kosztów za media w nieruchomościach zarządów obcych,
  3. bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych, zaliczek na media, powierzchni lokalu,
  4. przygotowywanie umów najmu oraz sporządzanie aneksów do umów najmu,
  5. prowadzenie ewidencji należności, windykacja należności,
  6. kompetentna i terminowa obsługa najemców,
  7. prowadzenie bieżącej korespondencji z zarządami obcymi i współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi zakładu w zakresie powierzonych zadań,
  8. wystawianie faktur
  9. współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
- praca w  pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
  1. praktyczna umiejętność obsługi komputera,
  2. komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  3. umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  4. skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
  5. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu: kserokopiarka, fax, skaner.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze
   powyżej 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób
   niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (oryginał),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.gm.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r.  roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000/  i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  8. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 3 letni staż pracy i wyższym 1 rok.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-08-25 14:45:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: „Inspektor ds. ekonomicznych w ABM 2” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
 
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110,
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 353 36 68, 68 353 36 78,
  2. dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do ZGM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego telefonicznie oraz listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez kandydata adres do korespondencji ( podstawa prawna art. 221Kp.),
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.gm.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, ubiegających się o w/w stanowisko, które w wyniku rekrutacji nie zostały wybrane przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru będą
    do odbioru osobistego w ZGM w Zielonej Górze pok.103 a po tym okresie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-08-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Osińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-08-11 08:54:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-08-11 09:32:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-09-08 09:38:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1776 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony